257 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Hij zit gelukkig nog veilig. We proberen nog 10 weken vol te houden
Ik hoop zo dat dit gaat lukken! Heel veel sterkte nog de komende weken, houd vol! ❤️
4 maanden geleden
Reactie op Steentje133
Ik hoop zo dat dit gaat lukken! Heel veel sterkte nog de komende weken, hou ...
Nu maar hopen dat ook gaat groeien. Gewicht blijft maar achter lopen met 890 gram
3 maanden geleden
Reactie op kimberly29
Hoe is het met jullie?
Hij zit gelukkig nog lekker warm bij me , helaas niet veel aangekomen te vorig werk met 900 gram
3 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Hij zit gelukkig nog lekker warm bij me , helaas niet veel aangekomen te vo ...
Ook al wordt hij niet groter, de organen rijpen wel door toch? Dus toch goed dat hij er nog in zit!
3 maanden geleden
Reactie op Steentje133
Ook al wordt hij niet groter, de organen rijpen wel door toch? Dus toch goe ...
Klopt
3 maanden geleden
Ik heb je topic van een afstandje meegelezen maar ik wil je graag een hart onder de riem steken.
Het mag ook allemaal even heel rot zijn, het is ook niet niks met wat er nu allemaal gebeurt.
Maar ik vind dat je het echt heel goed doet, ondanks alle spanningen en emoties.
Hou vol, mama!
3 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Op dit moment wordt me echt te zware, mis me kinderen
Dat snap ik! Is er iets wat we voor je kunnen doen in het iets lichter te maken? Je moet nog even volhouden voor dit kindje in je buik. Het is nog maar een paar weken, voor je het weet is het voorbij! ❤️😘
3 maanden geleden
Bedrust tot minmaal 38 weken voor de geplande Keizersnede. Ze wil hem zolang mogelijk kans geven omdat ze gewicht nog onder kilo zit (geschatte)
3 maanden geleden
Reactie op Littleduck
Bedrust tot minmaal 38 weken voor de geplande Keizersnede. Ze wil hem zolan ...
Ah oke. Dat is nog best een poosje ja. Maar fijn dat ze hem nig de kans willen geven voor extra groei, maar poeh wat moet jij je uitgeput en soms alleen voelen. Je doet het heel groed vrouwtje!! Topper voor jou😍