7 Reacties
één maand geleden
Het verschilt per verzekeringsmaatschappij, wij zijn verzekerd bij ANWB en daar staat dat het ligt aan het advies van de arts.
Dus heb zelf gegoogled en daar staat zolang je geen pijn hebt met autorijden dat je dat prima mag en kan doen.
Ik moet zeggen dat de eerste keer in de auto voelde alsof ik op een boot zat, heel raar.
En de eerste keer zelf rijden voelde alsof ik weer autorijles had, maar dan zonder instructeur hahah, alsof ik alles weer opnieuw moest leren🤭
één maand geleden
Bij mij werdt er gezegt door de arts en de verloskundige zijde 6 weken niet rijden
één maand geleden
Mijn verzekering zei daf als ik geen hinder meer ondervind vd operatie en geen medicatie gebruik die her reactievermogen beïnvloed ik weet mocht rijden. Na 4 weken reed ik weer korte stukjes. Inmiddels bijna 6 weken en rijd max 30mjn per keer.
één maand geleden
Ik heb dus ook het idee dat het al kan.. maar nog niet gedaan. Vandaag precies 3 weken geleden.
Ik heb volgende week maandag een afspraak bij de osteopaat voor ons zoontje. Dat is de eerste dag dat mijn vriend weer gaat werken, dus ik ga alleen. Is 10 minuten rijden en het is dan al 4 weken geleden lijkt mij dat dat echt wel kan. Denk alleen dat het niet slim is om het autostoeltje uit de auto te tillen. Iemand daar al ervaring mee?