58 Reacties
vorig jaar
Nee, wij doen er niet aan. Maar moet wel zeggen dat ik sowieso geen cadeautjesmens ben. Ik hou niet van verrassingen en vind alleen praktische dingen leuk. Hartstikke saai dus!
Wat ik wel eens hoor, is een cadeau voor na de geboorte. Een sierraad met de naam van je baby, of een moedermelksierraad ofzo?
vorig jaar
Haha ik vind dit echt geweldig! Ik heb dit ook vanaf moment 1 al geroepen voor de gein.
Ik had eerst een artipoppe als baarcadeau genoemd maar die had ik superlief al gekregen voor mijn verjaardag.
Nu dacht ik dat “baargoud” leuk zou zijn, bijv. een kettinkje met het initiaal van ons kindje van goud (bijvoorbeeld van Minitials). Dus maar eens kijken of dat ervan komt😂
vorig jaar
Ik heb hier tijdens mijn eerste zwangerschap een paar keer over gegrapt naar mijn vriend. Vervolgens heb ik na de bevalling een kettinkje gekregen met een blokje met hartjes en met een blokje met de eerste letter van de naam van ons kindje. Ik denk dus eigenlijk dat er straks nog een lettertje bij komt als baargoud🥹
vorig jaar
Reactie op Liana92
Het mooiste cadeau wat mijn partner mij heeft gegeven is ons kind. Dus ik s ...
Ben ik natuurlijk helemaal met je eens, het is ook eigenlijk meer een kleinigheid want wij vrouwen hebben het ook niet altijd even makkelijk tijdens deze 9 maanden.
Ieder zo zijn ding! Ik vind het wel iets grappigs hebben, mijn partner en ik maken er veel grapjes over en zo houden we de boel soms juist weer even leuk!
vorig jaar
Ik heb een gouden ring laten maken met diamantjes in de letter van ons eerste kind. Erin zijn naam gegraveerd en geboortedatum. De gedachte is dat hij sowieso dit sieraad erft. Een mooi cadeau voor mij om te dragen en omdat goud redelijk waardevast is een mooi erfstukje voor onze zoon.
vorig jaar
Ik vroeg hem om een sieraad, maar hij zei dat ik iets anders moest kiezen omdat we allebei een sieraad krijgen met de naam van de baby erop dus ik koos voor een dyson! 😂 en hij zei ja! Haha dus ik ben superblij.
In mijn land is het normaal om een push present te vragen omdat het de vrouw is die 9 maanden en tijdens de bevalling al het werk doet.
vorig jaar
Reactie op Liana92
Het mooiste cadeau wat mijn partner mij heeft gegeven is ons kind. Dus ik s ...
Ik wil nieteens een babyshower, veel te commercieel. Dus laat staan een baarcadeau. Hij heeft zijn eigen struggles in de zwangerschap. Dealen met mij, niet de band met baby op kunnen bouwen welke ik wel door het voelen al op kan bouwen.
Hij doet nu al extra stapje mij vrolijk te krijgen, ontspannen te houden en het zo comfortabel mogelijk voor me te maken. :)
vorig jaar
Reactie op #newhere
Ik vroeg hem om een sieraad, maar hij zei dat ik iets anders moest kiezen o ...
Hahahaha wat goed! Top cadeau!
Sieraad is ook heel standaard idd, als je die toch al krijgt is dit een perfect alternatief toch.
In zijn cultuur is goud een veel gegeven cadeau, dit kreeg ik ook toen ik dus vertelde dat ik zwanger was.. maar het is echt een standaard cadeau wat ik met meerdere gelegenheden gekregen heb dus eigenlijk wil ik ook wat anders..
vorig jaar
Ja, ik heb met mijn eerste een gouden kettinkje gekregen, en hoop nu een horloge of armband te krijgen. Maar in mijn man zijn cultuur is het vrij normaal om voor allerlei gelegenheden goud te krijgen dus ik hoefde er niet eens om te vragen. Toen ik er over begon had hij het zelf al bedacht 😊
vorig jaar
Wij hebben bij de vorige bevalling elkaar een cadeau gedaan dus niet alleen hij aan mij. Hij kreeg een sleutelhanger met de naam, geboortedatum en het geboortegewicht van onze zoon en ik een armband met hetzelfde. Dit keer krijgt hij weer hetzelfde en ik een nieuwe bedel voor aan die armband 🤗
vorig jaar
We doen niet aan een baarcadeau, maar we hebben 2 jaar terug na ons trouwen beide een kleine tattoo laten zetten waarin ons beide initialen verwerkt zijn. Deze willen wij laten aanpassen met het initiaal van onze zoon erbij. ☺️
vorig jaar
Sierraden 😍 van trollbeads hebben ze hele mooie bedels. https://www.trollbeads.nl/collections/geboorte