9 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde vanaf 3 weken (nu 4 weken) slaapt mijn zoontje 8 uur aan een stuk en maak ik hem wakker om te voeden want denk dat zelfs hij dan nog door sliep maar dan kom ik niet aan zijn 6 voedingen maar zolang ze goed groeien goed eten lijkt het geen kwaad te kunnen 😊 de consultatiebureau zei nou fijn kun je zelf ook je rust pakken maar dat kon ik de eerste dagen niet zat hetzelfde als jou van is dit wel goed? Steeds wakker worden of hij niet al wakker ging worden heb het nu een beetje los gelaten en denk hij komt wel als die honger heeft 🤗
één maand geleden
Mag ik vragen hoeveel cc voeding jullie geven?
Wij geven 6x 120
Dan slaapt ze snachts 5 uurtjes door..
één maand geleden
Werd tegen ons gezegd 'hij meld zich echt wel als die honger heeft' als ze overdag maar wel genoeg voeding krijgt denk ik dan?
Hoe doe je dat trouwens met het warmtezakje? Ons zoontje heeft ook erg last van krampjes en heb nog niet iets gevonden dat hem in de nachten kan helpen
één maand geleden
Ik had dat bij mijn vorige… de meningen zijn erover verdeeld. Als jullie kindje groeit en sterk genoeg is en normaal erom vraagt zou ik zeggen: waarom niet?
Geeft jullie ook weer nachtrust😊
één maand geleden
Reactie op roeliieen
Werd tegen ons gezegd 'hij meld zich echt wel als die honger heeft' als ze ...
Ja die krampjes zijn zo zielig! Wij hebben het Kipkep warmtezakje, te koop bij Prénatal of Bol. https://www.prenatal.nl/babykamer/kruiken-en-kruikenzakken/kipkep-woller-1396880058.html
We leggen het zakje na verwarming in magnetron dan bovenop de deken en dan wordt ze vaak wel snel rustiger..
één maand geleden
Reactie op Hannebel
Wij geven hetzelfde! Ze drinkt niet altijd alles helemaal op maar 100 cc kr ...
Ik lees even mee 🙊 wat lijkt mij dit fijn zeg! Onze zoontje van 3weken komt om de 2,5 / 3 u .. hij krijgt ongeveer 100cc binnen met drie schepjes kunstvoeding. Hoeveel schepjes voeding krijgt jullie kindje met 120cc?