32 Reacties

vorige maand

Ja zeker mijn baby is 7,5 en nog steeds niet zelfstandig kunnen zitten

vorige maand

Mijn zoontje is 8 maanden en kan sinds deze week eigenlijk echt goed zitten. Daarvoor met ‘steun’. Komt vanzelf

vorige maand

Zitten als in “ik ga zelf zitten” of zitten als in “als je me op m’n billen neerzet val ik voorover”?

vorige maand

Jahoor mijn dame ook niet en zit ook nog geen zicht in dat ze dat op korte termijn wel gaat doen

vorige maand

Reactie op Hebe

Ja zeker mijn baby is 7,5 en nog steeds niet zelfstandig kunnen zitten
Valt je baby ook om als je hem of haar laat zitten?🙊

vorige maand

Reactie op Caglatt

Valt je baby ook om als je hem of haar laat zitten?🙊
ja zeker hij houdt even vol en dan valt die om

vorige maand

Hier al 8 maand en zit ook nog niet… er word wel getijgerd, bijna gekropen en ze trekt zich omhoog 😅

vorige maand

Hier 7,5 maand en zit ook niet zelfstandig. Prima voor deze leeftijd hoor! Het komt vanzelf 😉

vorige maand

Zoontje van 8 maanden kan dat ook nog niet zelfstandig, komt vanzelf wel... hij kruipt ondertussen wel heerlijk rond

vorige maand

Mijne ook niet 8 maand. Maar kan wel staan en kruipen 😂. Elk kind doet het op een eigen tempo

vorige maand

Hier een dametje die alleen heel af en toe omrolt, meer doet ze nog niet haha. Komt vanzelf wel

vorige maand

Mijn zoontje kan ook nog niet zitten, hij is bijna 7,5 maand, hij tijgert er wel los, ik maak me niet druk, de een is snel met dit en de ander is snel met dat ☺️

vorige maand

Niet kruipen, niet zitten

vorige maand

Onze zoon is nu 8 maanden. Kan heen en terug rollen, doet het nooit. Als hij op zijn buik ligt wil hij vooruit maar lukt nog niet. Kan al wel steeds beter zitten maar nog niet uit zichzelf

vorige maand

Jep, net 7 maanden en valt meteen naar voren als ik haar neerzet 🫠 Rollen boeit haar ook totaal niet.

vorige maand

7,5 maand gecorrigeerd. Mijn tweeling kan ook niet lang zelfstandig blijven zitten. Met steun op de armen eventjes maar dan pakken ze speelgoed en gooien ze zichzelf op de grond. Kunnen wel bijna kruipen, tijgeren de hele kamer rond.

vorige maand

Onze boy zit ook niet, ook niet met hulp, kruipt niet, tijgert niet, rolt af en toe en lacht heel veel dus ik vind het prima (maar zitten zou wel fijn zijn want dan hoeft die niet meer te liggen in de kinderwagen/stoel)

vorige maand

Mijn zoontje is ook 7 maanden en kan nog niet zitten. Hij rolt wel echt alle kanten op en heeft vaak de neiging om te gaan staan. Wij denken dus dat hij de stap zitten gaat overslaan of dat het nog komt binnenkort. Baby’s blijven een raadsel🤷🏻‍♀️

vorige maand

Dochtertje is 8 maanden en kan ook nog niet zitten! Ook niet met hulp, kiept dan om 🙃

4 weken geleden

7,5 hier, kan niet zelfstandig zitten. Wel tijgeren, af en toe echt kruipen, zichzelf optrekken en kort staan. Maar zitten ho maar 😂