10 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad bij mijn zoontje. Mijn nichtje, die arts is, heeft van Etos de Lanette creme geadviseerd. Na twee dagen smeren zag ik al direct verschil! Niet te dik maar ook niet te dun smeren op de droge plekken, paar keer herhalen op een dag en het is zo weg.

14 dagen geleden

Dit is hem.

14 dagen geleden

Me zoontje heeft dit ook. Zo zielig.

14 dagen geleden

Zij gaf overigens aan dat het een vorm van eczeem is. Droge plekken die het beste dus behandeld kan worden met de Lanette creme.

14 dagen geleden

Reactie op sgok24

Zij gaf overigens aan dat het een vorm van eczeem is. Droge plekken die het ...
Dankjewel voor je berichtjes! Ik ga die Lanette crème proberen! 😊👍

14 dagen geleden

Reactie op Hannebel

Dankjewel voor je berichtjes! Ik ga die Lanette crème proberen! 😊👍
Ik hoop dat het helpt! Ben benieuwd. Bij mijn kleine zijn de gele korstjes weg. Gezichtje is al veeeel minder ruw. Alleen hier en daar super kleine plekken waar het nog beetje droog aan voelt. Daar smeer ik dan een klein dun laagje van de crème. Succes!

14 dagen geleden

Mijn dochter zit ook helemaal onder, het CB raadde aan het in te smeren met vette crème of olie maar het is nu zoveel erger geworden…. Lijkt bij mijn dochter dus echt averechts te werken

14 dagen geleden

Hier hetzelfde, gister langs de huisarts geweest. Die gele korstjes op de wenkbrauwen bleken berg te zijn. Kan geen kwaad en gaat vanzelf over!

14 dagen geleden

Smeer met je eigen bv melk. Bij mijn zoontje ging het na 2 dagen weg.

14 dagen geleden

Reactie op Mzahhhhh

Smeer met je eigen bv melk. Bij mijn zoontje ging het na 2 dagen weg.
Dit ja! En borstvoeding die niet meer goed is om te drinken kun je toevoegen aan een badje 😊