7 Reacties

20 dagen geleden

Bij ons is alles beneden,maar overdag doe ik haar ook in haar ledikantje laten slapen op eigen kamer. Gewoon onder een dekentje. En de co sleeper doe ik echt alleen in de nacht. Ik doe meestal wel iets van een zacht muziekje aan zetten voor haar en moet soms paar keer terug lopen om.haar speen te geven die is uitgevallen. Klinkt stom misschien maar ook vertellen wat je gaat doen, dus dat het tijd is om te slapen en je haar naar bed brengt. Weet niet of je hier iets aan hebt.

20 dagen geleden

Onze dochter slaapt sinds vrijdag ook in der eigen bedje. Het is even een strijd om het voor elkaar te krijgen. Wij bakeren haar in omdat ze anders zichzelf wakker maait. Speen in en dan met een hand op der hoofdje en een hand op der buik. Totdat ze in slaap valt. Soms is dit in 10 minuten soms na een half uur

20 dagen geleden

Reactie op marisje_luna

Onze dochter slaapt sinds vrijdag ook in der eigen bedje. Het is even een s ...
Hoe oud is je dochter nu als ik vragen mag? Ben wel benieuwd wanneer mensen daarmee beginnen in de nacht.😇

20 dagen geleden

Reactie op steffy2811

Hoe oud is je dochter nu als ik vragen mag? Ben wel benieuwd wanneer mensen ...
Ze is vandaag 4 weken. Ze is vanaf haar geboorte al wat onrustig. Snel overprikkeld enzo. Dus nu slaapt ze op een rustige kamer

20 dagen geleden

Onze dochter slaapt vanaf het begin op haar eigen kamertje. Ze gaat na een voeding waardoor ze vaak al wat rozig is. Laatste dagen gaat het iets moeilijker vanwege verkoudheid en loop ik een tijdje met haar om te zorgen dat ze zeker alle lucht eruit heeft en het slijm zoveel mogelijk is gezakt. Als ze ontspannen slaapt wordt ze bijna niet wakker

20 dagen geleden

Wow, na het openen van dit topic hebben we haar weer op bed gelegd. En ze heeft een dik uur geslapen 😱. Wel met even een huiltje tussendoor maar ze sliep weer verder. Nu hopen dat dit zo door blijft gaan🤞

20 dagen geleden

Leggen jullie ze dan slapend weg? Doen ze helemaal geen dutjes meer op schoot? Ik zit vanaf januari met een tweeling en peuter dus wil binnenkort ook gaan oefenen met slaapjes boven doen. Echter vallen ze niet meteen in slaap na de voeding en 2 baby's in slaap wiegen terwijl ik een peuter vermaak is eeeerg lastig 🙈