3 Reacties

één maand geleden

Exact hetzelfde hier! Moet zó enorm wennen. De woorden “als hij er eenmaal is, lijkt het of het nooit anders is geweest” herken ik echt niet. Hij is echt de aller liefste en volgens mij hebben we echt een zoete baby. Maar man wat is dit pittig. Mijn vriend en ik hebben elkaar soms ook echt aangekeken met “holy moly, waarom wilde we dit?” Zou echt niet terug willen en zonder hem willen hoor. Maar ik vind het echt pittig. Mijn vriend gaat volgende week weer werken, dan is ons zoontje 4 weken. Ik ben zó benieuwd hoe ik dit ga doen. Komt vast allemaal goed.

één maand geleden

Heel herkenbaar. Voor ons 3de kindje en dacht wel te weten waar ik aan begon. Maar wat valt dit tegen. Mijn hele gezinsdynamiek is veranderd en daar heb ik heel veel (mentaal) moeite mee. En alle apjes en kaartje met lief bedoelde woorden en nu lekker samen genieten, steken zo erg. En zorgt weer voor de volgende huilbui. Hopelijk wordt het idd snel beter.

één maand geleden

Hier ook hetzelfde! Vooral de eerste dagen hadden we van waarom wilde we dit, we hadden het zo fijn samen. Nu 3 weken later gaat het beter gelukkig, vooral als we vermoeid is het pittig. Vind het ook moeilijk om dit te delen met andere want het voelt alsof we ons niet zo mogen voelen en altijd maar blij en verliefd moeten zijn.