23 Reacties

vorig jaar

Bij de action de warm water dispenser is ideaal en nog goedkoop ook (40 euro) en echt een top ding

vorig jaar

Reactie op LauraLove

Bij de action de warm water dispenser is ideaal en nog goedkoop ook (40 eur ...
In nog geen 10 seconden 150 milliliter perfecte water temp voor een fles

vorig jaar

Reactie op LauraLove

Bij de action de warm water dispenser is ideaal en nog goedkoop ook (40 eur ...
Heb je foto?

vorig jaar

Ik heb een Babybrezza en ik kan niet meer zonder het apparaat. Je hebt binnen no time een fles klaar, je houdt je niet meer bezig met schepjes etc. Tip wel goed schoonmaken en ontkalken

vorig jaar

Wij hebben ook een babybrezza en zouden niet anders meer willen. Zoveel Meer gemak. Zouden hem achteraf ook gehad willen hebben bij de eerste. Wij hebben hem altijd aan staan waardoor het water altijd warm is en je binnen no time een flesje hebt. Wij hebben nutriton erbij en doen dit er dan gewoon doorheen.

vorig jaar

Reactie op MelissaSignet

Heb je foto?
Dit is en

vorig jaar

Reactie op Aunss

Ik heb een Babybrezza en ik kan niet meer zonder het apparaat. Je hebt binn ...
Ze mixt poeders staat er in haar bericht, dus kan kun je de BB niet gebruiken. Je hebt ook een BB warmwaterdispenser, zelf dan poeder toevoegen, daar doelt TS denk ik op. @TS die BB staat altijd aan, dus je tapt live warm water. Een waterkoker die bijv ook tot 40 graden kan (hebben wij boven naast BB beneden) duurt wel lang als de nood hoog is en elke seconde telt 😅 Je gaat geen spijt hebben van de dispenser en waarschijnlijk ook overdag gebruiken voor flesjes.

vorig jaar

Ik heb een goedkope waterkoker van bol . Com ( zo'n 25 euro geloof ik) en die kookt het water eerst , en dan koelt het af tot 37 graden, dat duurt 3 uur tot het afgekoeld is maar heb daarna wel de hele dag water dat direct gereed is voor een flesje, na z'n laatste flesje van de dag kook ik een volle pot en dan is het na het slapen gewoon meteen klaar, hij staat wel altijd aan maar kost weinig stroom en heb er veel gemak van

vorig jaar

Voor mij is de brezza een overdreven uitgave. Ik heb de Philips avent. Als er 3 uur tussen de voedingen zit, zet ik vast de warmer met water aan en dan blijft hij een uur warm. En de avent kan ik ook gebruiken bij het opwarmen van oefenhapjes (heb de bakjes erbij gekocht) uit de vriezer bijvoorbeeld. Plus veel is goedkoper (50 euro). Ik heb ook een avent fles warmer vanaf het begin boven staan naast mijn bed. Als hij eerste hongersignalen geeft zet ik hem aan en dan ben ik altijd optijd met de voeding voor er paniek uit breekt. Ik denk dat het afhankelijk is wat je zelf makkelijk vindt. Ik vind het ook fijn elke keer vers water te gebruiken en niet een voorraadbak met water te hebben staan. Je zou zelfs nog een thermoskan kunnen maken met warm water en een half flesje warm water en half flesje koud water kunnen maken (doe ik vaak onderweg).

vorig jaar

Reactie op S_2021

Ze mixt poeders staat er in haar bericht, dus kan kun je de BB niet gebruik ...
Ze kan het wel gebruiken. Mn vriendin mixt t ook, en zijngberuikt ook de babybrezza

vorig jaar

Reactie op Aunss

Ze kan het wel gebruiken. Mn vriendin mixt t ook, en zijngberuikt ook de ba ...
Ja ok, je kan er natuurlijk alles ingooien wat je wil, maar dan is er 0 garantie op de verhoudingen in de fles, ookal mix je het nog zo goed door elkaar vooraf. Dus ik zou dat persoonlijk niet doen. Dan kun je beter de BB instant warmer nemen dus, stuk goedkoper met 73€ en met poeder torentjes werken.

vorig jaar

Reactie op Aunss

Ik heb een Babybrezza en ik kan niet meer zonder het apparaat. Je hebt binn ...
Werkt het ook als 2 nureilon met elkaar mixt? Want ik mix nu JBP nutrilon samen met de normale.

vorig jaar

Reactie op AJ1988AJ

Ik heb een goedkope waterkoker van bol . Com ( zo'n 25 euro geloof ik) en d ...
Heb je link?

vorig jaar

Voor mij is de brezza een overdreven uitgave. Ik heb de Philips avent. Als ...
Ja dat doe ik dus nu ook. Half flesje met koud water. En heet water in thermoskan. Maar dacht misschien is bb nog handig? Blijkbaar niet hahaha omdat ik 2 voedingen nog mix vanwege verdikking van het melk

vorig jaar

Reactie op Aunss

Ze kan het wel gebruiken. Mn vriendin mixt t ook, en zijngberuikt ook de ba ...
Hoe mixt ze het? Is het die ene die alleen warm water geeft of ook met poeder melk? Dan doet ze wss alleen nutrilon normale in BB en als die klaar is voegt ze uit het potje nog een schepje van ander nutrilon?

vorig jaar

Reactie op Mzahhhhh

Werkt het ook als 2 nureilon met elkaar mixt? Want ik mix nu JBP nutrilon s ...
Ja, ik doe het zelf niet. Maar een vriendin van mij wel. Mail anders even naar de klantenservice van Babybrezza. Zij reageren redelijk snel, heel fijn is dat. Ik had een aantal vragen over het ontkalken van het apparaat en ik kreeg dezelfde dag antwoord.

vorig jaar

Wij hebben die waterverwarmer van baby brezza. Hij is 24/7 de juiste temperatuur. Kan meteen het flesje maken. Tussendoor warm hij wat bij, dat knippert het lampje. Dit duurt maar 2 minuten als het al gebeurd op het moment dat ik het flesje wil maken.

vorig jaar

Wij hebben die waterverwarmer van baby brezza. Hij is 24/7 de juiste temper ...
Ah dat is handig. Dat vroeg ik me af of het ook zo lang warm bleef.. gebruik je kraanwater of fles voor BB apparaat? En na elke 4e fles moet ie schoon begreep ik ?

vorig jaar

Reactie op Mzahhhhh

Ah dat is handig. Dat vroeg ik me af of het ook zo lang warm bleef.. gebrui ...
Wij gebruiken geen kraanwater maar barleduc. Dit omdat mijn dochter krampjes kreeg van kraanwater door kalk. Dat doen we al sinds week 2 en nu nog steeds eigenlijk. Ik maak hem denk ik 1x in de 2 weken schoon. Er zit geen kalk of iets in barleduc dus ik heb hem ook nog nooit vies gezien of iets. Ben er heeel blij mee, kan niet zonder!