10 Reacties

21 dagen geleden

Houden jullie haar nog een tijdje rechtop na het voeden? Dit zou kunnen helpen. Zelf hou ik haar zeker 10 a 15 minuten wat rechterop nog na het voeden.

21 dagen geleden

Hi! Wij geven ook kunstvoeding als ik het niet kan redden met mn borstvoeding. In het ziekenhuis vertelde dat het “normaal “ is dat ze spugen als het maar niet met een hele boog er uit komt!

20 dagen geleden

Misschien eerst iets minder geven en dan langzaam opbouwen?

20 dagen geleden

Wat terug geven is normaal, het kan soms ook veel meer lijken dan het is . Tussendoor laten boeren kan helpen of een flesje met een minder groot speentje of ander merk fles

20 dagen geleden

Hier ook 2 spugende baby’s gehad en nu weer een meisje met reflux. Ons helpt voeden op de zij heel goed met de beentjes iets opgetrokken. Daarna een poosje rechtop houden en zorgen dat ze boert voordat we haar weg leggen.

20 dagen geleden

Wellicht een andere speen proberen ? Hoe lang doet ze over de fles ?

20 dagen geleden

Hoe snel drinkt ze? Als ze wel 15-20m over fles doet kun je deelvoedingen overwegen.

20 dagen geleden

Reactie op S_2021

Hoe snel drinkt ze? Als ze wel 15-20m over fles doet kun je deelvoedingen o ...
Ze drinkt wel goed 15/20 minuten. Wel valt ze soms in slaap maar drinkt alsnog door. Ik ben overgestapt naar de P speen van Dokter Brown omdat de S peen heel snel ging. Ze was binnen 10 min sws klaar.

20 dagen geleden

Reactie op Bellenblaas

Wellicht een andere speen proberen ? Hoe lang doet ze over de fles ?
15/20 minuten en ik gebruik de P speen van dokter Brown. De S speen dronk ze binnen 10 alles al op. En nu doet ze er 15/20 min over.

20 dagen geleden

Reactie op emr_d

Ze drinkt wel goed 15/20 minuten. Wel valt ze soms in slaap maar drinkt als ...
Dan kun je deelvoedingen proberen. Dus de helft maken en laten drinken en dan na een (half) uur de andere helft. Of 60-40% en zo evt verhogen tot 100% om maagje te laten wennen aan de hoeveelheid.