17 Reacties

één maand geleden

Zelf je vingers door de malouw van het jasje doen vanaf de mouwboorden en dan het handje van je kindje pakken en zo de arm er doorheen "trekken" .

één maand geleden

Ik lees mee. Zo herkenbaar, je kunt er wel een halve dag voor uit trekken als je naar buiten gaat 😅

één maand geleden

Reactie op MamavanSanne

Zelf je vingers door de malouw van het jasje doen vanaf de mouwboorden en d ...
Ook al geprobeerd.. Echt een hele strijd 😅 Ik heb hem 1x aangekregen bij haar..

één maand geleden

Reactie op IJW

Ik lees mee. Zo herkenbaar, je kunt er wel een halve dag voor uit trekken a ...
Nou echt he! 🤣

één maand geleden

Daardoor hebben wij lekker een berenpakje ipv een jasje. Die heb ik zo aan. En zit lekker warm

één maand geleden

Reactie op IJW

Ik lees mee. Zo herkenbaar, je kunt er wel een halve dag voor uit trekken a ...
Haha ja wij hebben zo een pakje met beentjes en die gaat niet tot de beentjes open dus moet die erin(proppen) om maar zo te zeggen. Hij past dan wel maar.om alles goed op zn plek te krijgen ben je even bezig jaa😅. Was al aan het kijken naar alleen jasje maar nog niet gevonden.

één maand geleden

Reactie op gerrinda1991

Daardoor hebben wij lekker een berenpakje ipv een jasje. Die heb ik zo aan. ...
Ik zag dat ze bij de zeeman nu berenpakjes hadden, die leek mij ook wel handiger dan dat stugge teddy jasje 🤭

één maand geleden

Reactie op marissarengers

Ik zag dat ze bij de zeeman nu berenpakjes hadden, die leek mij ook wel han ...
Klopt dat is deze ook. Ik vind het echt super fijn en hij is echt lekker warm met wandelen enz

één maand geleden

Reactie op gerrinda1991

Klopt dat is deze ook. Ik vind het echt super fijn en hij is echt lekker wa ...
Dan ga ik daar ook maar eens naar kijken.. Ik trek haar nu steeds een vestje aan die nog te groot is.. En een lekkere deken over, koud heeft ze het nog niet.. Maar straks voor de winter wil ik wel dat ze er warm bij ligt

één maand geleden

Tis niet goedkoop maar de Engel naturjasjes zijn echt een aanrader. Vast ook wel tweedehands te vinden. Supermakkelijk aantrekken!

één maand geleden

De jasjes van Feetje rekken wel mee :)

één maand geleden

Wij hebben een maatje groter, waardoor de armpjes langs het lichaampje liggen. Hierdoor valt hij en makkelijker in slaap en ligt hij lekker warm in z’n jasje. (Heeft maar 50/56 en het jasje is 62)

één maand geleden

Reactie op gerrinda1991

Daardoor hebben wij lekker een berenpakje ipv een jasje. Die heb ik zo aan. ...
Die heb ik ook! Maat 56 nog veel te groot maar voor in de kinderwagen nu perfect ligt ze er toch lekker warmpjes bij

één maand geleden

Wij hebben een jasje 56 bij een baby waarvan 50 eigenlijk nog groot is. Die van de prenatal gaat makkelijk aan en rekt mee

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem gehad! Heb nu 1 jasje van de prenatal gekocht waarvan de mouwen lekker breed zijn. Geen ‘getrek’ en gewurm meer. Heb het jasje binnen no time aan.

één maand geleden

Wij hebben het jasje van Fossy, die rits je helemaal open waardoor die makkelijker aan te trekken is!