9 Reacties

één dag geleden

Hoe oud is je dochtertje? En hoe zwaar?

één dag geleden

Ik laat mijn dochtertje sinds ze 3 weken is slapen snachts. Van het cb mag er 8 uur tussen zitten dus komt ze vanzelf. Meestal is dat gewoon na 4 uur maar soms komt ze echt pas 8 uur later! Als ze honger hebben komen ze echt wel!

één dag geleden

Lekker laten slapen. Dan groeien ze ook! Wel alleen als ze zich meld natuurlijk. Maar hier voeden we op verzoek en dat gaat prima. Soms 3 uur soms 4 uur en soms 2 uur later.

één dag geleden

Reactie op saraatje24

Hoe oud is je dochtertje? En hoe zwaar?
4 weken + 1 en woog vorig week 4.336

één dag geleden

Reactie op Zoemachiels_

Ik laat mijn dochtertje sinds ze 3 weken is slapen snachts. Van het cb mag ...
Ja, s’nachts laat ik haar ook gewoon doorslapen! Soms zit er 6 uur tussen en soms 3 uur. Het gaat voornamelijk in de avonden.

één dag geleden

Reactie op emr_d

Ja, s’nachts laat ik haar ook gewoon doorslapen! Soms zit er 6 uur tussen e ...
Oh sorry verkeerd begrepen! Ik geef haar tussen 22.00/00.00 de laatste fles ookal slaapt ze. Dan laat ik haar slapen

één dag geleden

Wij laten haar lekker slapen. Meestal krijgt ze rond 18.30 de fles en valt dan in slaap. Ze wordt vaak weer wakker rond middernacht en dan geven we haar de laatste voeding van die avond. Ze is nu 5 weken 6 dagen en weegt 5200 gram. Als ze honger heeft meld ze zich wel. Overdag meld ze zich elke 3 a 3.5 uur

één dag geleden

Ik laat mijn jonge dame gewoon lekker slapen, meestal rond 11 uur half 12 de laatste fles en 6 uur meld ze zich vanzelf🤭