8 Reacties

25 dagen geleden

Hey, hier precies hetzelfde, Ook inderdaad de kruidvat newborn overdag gaat het goed geen probleem in de nacht plast hij er ook doorheen op 1 of andere manier. 3 dagen geleden de new born van paupers gebruikt voor de nacht en geen enkel probleem dus die gebruik ik nu voor de nacht! Mijn zoontje is nu bijna 5 weken en 3700 gram

25 dagen geleden

Grotere maat?

25 dagen geleden

Hadden wij tot een paar dagen geleden! De newborn is een maatje kleiner dus paste hem beter, maar dat betekent dat ze dus ook minder opnemen... wij zijn dus toch overgegaan naar maat 1 en hebben de luier vaker verwisseld. Ondertussen past hij goed in maat 1 en is het veel minder

24 dagen geleden

Hier ook helaas. Wij gebruiken snachts pampers.. die zijn wat dikker

24 dagen geleden

Daarom zijn wij weer terug gegaan naar Pampers maat 0. Kind was elke keer nat door de Kruidvat luiers.

24 dagen geleden

Zelfs met maat 1 pampers premium protection plaste onze 1 week oude zoon door heen. Hij plaste zoveel dat we al maat 2 dragen. Moesten hem anders 3x per nacht verkleden

24 dagen geleden

Wij gebruiken pampers maat 1 en Kruidvat maat 1. ‘s nachts moeten wij echt de Kruidvat luiers aan doen want die van pampers plast hij doorheen. Misschien een grotere maat proberen?

24 dagen geleden

Hier ook overdag Kruidvat luiers en voor de nacht doe ik een Pamper luiers om... mijn ervaring is dat die het wel redt. En inderdaad niet te groot, want dan komt het alsnog langs het ruggetje of de flapjes bij de benen... succes!