5 Reacties

4 maanden geleden

Wellicht kan je een keer naar het weeguurtje bij het cb? Het is rond deze leeftijd heel normaal dat ze babyvet gaan verliezen aangezien ze steeds meer gaan bewegen. Zolang jouw dochter op haar lijntje blijft groeien zou ik mij geen zorgen maken hoor!

4 maanden geleden

Hi! Mijn dochter van 10 maanden eet ongeveer even veel, beweegt ook veel en inderdaad het babyvet vliegt er af. We hebben haar vorige week gewogen, en toen bleek dat zij in ruim 3 maanden tijd 300 gram gegroeid is. Niet heel veel dus. In de lengte schiet ze wel de lucht in. Ik denk dat het bij de leeftijd / ontwikkeling kan passen? Ik maak mij in ieder geval geen zorgen. Ze is blij, en toont geen honger signalen. Vaak laat ze juist eten/ de fles staan, ze geeft duidelijk aan dat ze genoeg heeft gehad. Vanuit mijn kant dus geen tips, alleen herkenning! 🤗

4 maanden geleden

Hier ook herkenning! Ik maak mij geen zorgen. Hij is vrolijk en kan elke dag een beetje meer :)

4 maanden geleden

Eet gewoon heel goed en het is heel normaal dat kindjes hun vetjes verliezen op het moment dat het kruipen en lopen begint! Nergens om zorgen over te maken

4 maanden geleden

Het babyvet verdwijnt hier ook. Ze verbranden ook heel veel en de groei gaat na een tijdje wel wat langzamer in kilo's. Ik heb sowieso het idee dat ze een beetje met horten en stoten groeien, ipv geleidelijk