7 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde. Geen idee hoe het komt. We zijn met de kraamzorg op zoek naar de rede. Mocht ik wat weten laat ik het horen. En ik ben ook heel benieuwd of andere het ook ervaren of een oplossing hebben
één maand geleden
Wij ook voornamelijk in de svond/ nacht. Geen idee hoe dat komt. Maaar ik probeer verschillende de houdingen uit waarbij ze druk voelt op haar buikje. En fietsen met de beentjes/ opzij heen en weer rollen.
één maand geleden
Hier is het de ene keer tussen 18.00 en 20.00 drama met krampen en de andere keer weer 's nachts.
Ik probeer nu bij te houden wat ik eet. Gisteravond heb ik geen ui op en toen had ze 's nachts nergens last van. Vandaag laat ik de ui weer staan, hopelijk werkt dit🤞
één maand geleden
Reactie op ElvirevanO
Hier hetzelfde. Geen idee hoe het komt. We zijn met de kraamzorg op zoek na ...
Ik zal het zeker laten weten, ergens wel fijn (al gun ik de kindjes en ons natuurlijk anders) dat meerdere dit herkennen. Ik zal het zeker laten weten. Vandaag ga ik hem in de avond tijdens het drinken meer tussenpauze laten nemen ipv aan één stuk door 15 min aan de borst.
één maand geleden
Reactie op tompouce
Heb ik ook geprobeerd inderdaad, ik ga vanavond kijken of rustiger drinken, ...
Ja en ik houd haar meer rechtop tijdens de fles en de fles meer horizontaal zodat ze beter zelf kan reguleren wat er door de speen komt dan doet ze er 20 min over ongeveer met pauze tussendoor als ze gaat knoeien/boeren.