8 Reacties

3 uur geleden

Hoeveel weken is die? Want kan ook zijn dat die in ze sprongetje zit

3 uur geleden

Ik volg. Kan ook wel wat tips gebruiken

3 uur geleden

Hier ook hetzelfde, ik doe haar dan afentoe in de draagzak zodat ik toch nog wat dingen kan doen. En voor de rest accepteer ik het maar, blijkbaar heeft ze die geborgenheid gewoon even nodig en is dit ook weer een periode die overgaat

2 uur geleden

Reactie op Mikelangelo

Hoeveel weken is die? Want kan ook zijn dat die in ze sprongetje zit
Morgen 10 weken

2 uur geleden

Reactie op Mommy97

Hier ook hetzelfde, ik doe haar dan afentoe in de draagzak zodat ik toch no ...
Moet zeggen dat dit al weken zo is dat hij amper alleen slaapt enkel alleen bij mij wil zijn. Hij is met 37w en 5 dagen geboren en osteopaat zegt dat ik me er aan toe moet geven mja das best lastig soms

2 uur geleden

Heel herkenbaar, precies hetzelfde hier. Deze podcast vond ik nuttig https://open.spotify.com/episode/4KrdH3ehm2iJDN4usPrIIf?si=aLC75YPcRhCe5aoRK12fvQ

2 uur geleden

Onze dochter slaapt ook niet langer dan 10-20 minuten zelf in bed. En daar ben ik dan ook wel 20min mee bezig om haar zo ver te krijgen. Onze oudste had dit ook. Vanuit verschillende kanten (CB, osteopaat) heb ik bij beide kinderen regelmatig het woord FOMO baby gehoord ;) het is echt overgeven aan je baby, hier betekent het vooral veel draagdoek zodat ze niet oververmoeid raakt. Dwingen om te slapen. Wat betreft de opvang.. onze zoon sliep daar altijd prima in bed. Geen idee waarom. Ik weet nog dat hij voor het wen moment ging toen hij 10 weken was (gelukkig is er nu meer verlof tijd), en daar 2uur heerlijk had geslapen. Terwijl het thuis altijd een struggle was ;) onze dame gaat “pas” bij 14 weken voor het eerst wennen, dat is fijn. Even die 3 maanden grens voorbij. Succes!

28 minuten geleden

Overdag hetzelfde hier, ik moet ook zeggen dat ik stiekem geniet van dat hij lekker op me slaapt. Voordeel is ook dat hij in de nacht wel heel goed in de co-sleeper slaapt. Moet wel zeggen dat er in huis weinig gebeurd, ik zie de stapel schone was groter en groter worden. Zou die wel graag een keer op willen vouwen. Heb net een rondje met hem gewandeld en hij ligt nu in de kinderwagen te slapen, ik heb zo een rocker gekocht dat de kinderwagen blijft bewegen. Helpt wel wat gelukkig.