7 Reacties
15 dagen geleden
Ik heb white noise aangezet en dat is hier voor nu een redmiddel geweest! Mijn kleine meid is nu 5,5e week oud.
15 dagen geleden
Hier leg ik ook twee knuffeldoekjes li en re tegen haar wangen aan voor geborgenheid en shirtje van mij leg ik bij haar. Ik streel haar tussen de webkbrauwen met een zacht knuffeldoekje wordt ze slaperig van. je kan haar ook terwijl ze ligt beetje heen en weer wiegen , of een beetje op haar zij en zachthes kloppen op haar billen. Dat lijkt ip jouw hartslag❤
15 dagen geleden
Hier heeft en had de kleine man dat ook. Voornamelijk snachts kon ik hem absoluut niet weg leggen. Inmiddels ben ik op de dag gaan oefenen met het volgende; hand om de buik, klein beetje druk, net zolang tot die rustiger werd. Ik deed dit al wel voor het stadium huilen, maar gelijk als ik de eerste kreuntjes hoorde. Hier starten ik mee in het nestje, toen in de box en daarna deed ik het ook snachts als ik hem in de co sleeper leg. Hele nachten in de co sleeper lukt nog niet, maar wel gemiddeld 3-4 uur en hij wordt nu dus rustig en valt weer in slaap als ik mijn gezicht laat zien en mijn hand op zijn buik leg. Uiteraard als hij huilt pak ik hem gewoon op, maar op deze manier hopen we het steeds verder uit te breiden. Vannacht konden we hem voor het eerst aan het begin van de nacht in de co sleeper leggen (blijkbaar voelt het nu ook steeds vertrouwder voor hem). Daarvoor ook alles geprobeerd van ; white noise, inbakeren, kruiken en de hele ram bam
15 dagen geleden
Verder de tip om als ze slapen minimaal 20 min te wachten en ze dan weg te leggen. Wacht niet te lang want dan komen ze weer uit de rem slaap. En als je haar weglegt niet op de rug want dan activeer je het val reflex bij baby's (zoals wij dat wel eens hebben voor we in slaap vallen) maar op haar zij tot ze het matras aanraakt en dan kan je haar naar de rug draaien. En voeten eerst, dan het hoofdje. Wellicht wist je dit al maar bij ons voorkwam dit dat die meteen weer wakker werd
15 dagen geleden
Je kan zachte kleding van jou in de box leggen. Dan ruikt ze nog jouw geur.
15 dagen geleden
Misschien helpt het om een dikkere deken om haar heen te wikkelen als je haar vast hebt en haar zo al slapend ingepakt in de box of bed te leggen. Hier lijkt hij het idee te hebben dat ik hem dan nog steeds vast heb..