9 Reacties

15 dagen geleden

Wij hebben een heetwater dispenser van babymoov en die staat op onze slaapkamer voor de nachten. Wonen in een appartement dus overdag lopen wij gewoon naar de slaapkamer voor heetwater, maar in jouw geval zou ik het zelf boven laten voor de nachten en overdag een thermo gebruiken in de keuken. Zo’n ding vind ik vooral voor de nachten echt ideaal.

15 dagen geleden

Ik heb ook een heetwater dispenser. Deze hebben wij op de babykamer staan, hij is erg stil namelijk. Als we beneden zijn warmen we het water op in de magnetron. We hebben die dispenser dan ook vooral voor de nachten gekocht zodat we niet met een slapend hoofd de trap af hoeven 😅

14 dagen geleden

Bij ons staat die beneden. We moeten dan even naar beneden lopen voor de fles. Mijn man doet de luier en flesje beneden geven in de nacht. Ik blijf liever in mijn warme bed dus loop even op en neer.

14 dagen geleden

We hebben de brezza instant warmer. Staat op onze slaapkamer. Alleen niet de hele tijd aan, want hij gaat af en toe knipperen en dan is het echt net een disco. Super hinderlijk. Maar gebruiken m dus alleen in de nacht.

14 dagen geleden

Wij hadden hem beneden staan. Liepen dan op en neer. Ding maakt zoveel geluid, iedereen wakker😂

14 dagen geleden

Ik heb een Babylatte en die staat in m’n slaapkamer. Overdag geen probleem om even naar boven te lopen, ‘s nachts zoveel gemak!

14 dagen geleden

Bij ons staat hij op het aanrecht en gebruiken en gebruiken hem overdag. Voor die ene nachtvoeding hebben we een waterkoker tot 40 graden boven (nog van de 1e) en de afgestreken schepjes in een poederdoosje.

14 dagen geleden

Wij hebben hem in de badkamer staan, hier staat nu ook de avent sterilisator. De badkamer is relatief groot dus staat niet in de weg. Lopen overdag gewoon even naar boven om het flesje te maken. Maar zodra hij de nachten door gaat slapen gaat het direct de keuken in. Kan niet wachten om de badkamer weer helemaal strak en netjes te hebben haha.

13 dagen geleden

Ik ben niet mobiel genoeg om vaak de trap te lopen. Dus bij ons staat deze gewoon boven ☺️ voor beneden de magnetron of mijn man loopt even op en neer!