33 Reacties
8 maanden geleden
Hey Lisette hier ook een bam mama. Nu 6 weken zwanger van mn eerste kindje. Dus ik denk dat we wel aardig tegen dezelfde dingen aan zullen lopen. Groetjes Chantal
8 maanden geleden
Ik voel me vrij goed gelukkig. Beetje hoofdpijn, wat meer moe, snel buiten adem, ik ruik beter en ik denk een beetje bandenpijn. Maar ik mag niet klagen. En jij?
En wat voor traject heb je gehad voordat je zwanger werd? Ik heb zelf een 'bekende' donor. En gewoon thuis ge茂nsemineerd.
8 maanden geleden
Reactie op Chantallekuh87
Ik voel me vrij goed gelukkig. Beetje hoofdpijn, wat meer moe, snel buiten ...
Bij mij een beetje dezelfde symptomen, lichte hoofdpijn soms, sterkere reuk, menstruatieachtige krampen, wat moeier en licht misselijk. Valt hier inderdaad ook nog erg mee!
Wat grappig! Ik denk dat wij een beetje hetzelfde traject hebben doorlopen. Ik heb ook een 'bekende' donor gezocht en gevonden en aan zelfinseminatie gedaan 馃槉 Wij hebben gekozen voor een donor+ constructie.
De 6de poging was het raak 馃コ Hoe lang duurde het bij jou voordat het lukte?
8 maanden geleden
Reactie op Livy89
Bij mij een beetje dezelfde symptomen, lichte hoofdpijn soms, sterkere reuk ...
Dan komen wij er nog goed mee weg als ik t zo lees soms..
Ik heb eerst 6 pogingen gehad met een andere donor. Maar daar zat medisch toch wat mis. Dus nu met een nieuwe donor was het de eerste keer raak. 馃帀
8 maanden geleden
Hoi hoi, hier ook een BAM moeder. Nu zwanger van mijn 2de kindje van dezelfde donor. Helaas heb ik last van misselijkheid en daardoor echt een grieperig gevoel. Ik had dit ook mn eerste zwangerschap maar toen had ik nog geen kind van 3 rondlopen haha dus nu vind ik het een stuk zwaarder. Maar hopelijk zakt de misselijkheid snel weg 馃挭馃徏.
8 maanden geleden
Reactie op Livy89
Spannend! Ik mag 22 mrt, pffff duurt ook nog z贸 lang! 馃檲
Jaa nog even geduld en dan hopelijk iets moois te zien. Met mijn vorige zwangerschap had ik te vroeg een afspraak en was er weinig te zien. Moest toen 2 week later terug komen nou dat vond ik zo vervelend dat ik nu expres later een afspraak heb gemaakt
8 maanden geleden
Reactie op Livy89
Leuk!! Nummer twee op komst, gefeliciteerd! Hoe voel jij je?
De misselijkheid begint nu met regelmaat op te komen 馃檲 gelukkig van de week een mooie echo gezien in t ziekenhuis. 27 maart mag ik naar de verloskundige voor de termijn echo.
Hoe voel jij je inmiddels?