33 Reacties

8 maanden geleden

Hey Lisette hier ook een bam mama. Nu 6 weken zwanger van mn eerste kindje. Dus ik denk dat we wel aardig tegen dezelfde dingen aan zullen lopen. Groetjes Chantal

8 maanden geleden

Reactie op Chantallekuh87

Hey Lisette hier ook een bam mama. Nu 6 weken zwanger van mn eerste kindje ...
Hoi Chantal, wat leuk! Een weekje verder dan mij dus 馃槈 Hoe voel jij je? Al veel last van symptomen?

8 maanden geleden

Ik voel me vrij goed gelukkig. Beetje hoofdpijn, wat meer moe, snel buiten adem, ik ruik beter en ik denk een beetje bandenpijn. Maar ik mag niet klagen. En jij? En wat voor traject heb je gehad voordat je zwanger werd? Ik heb zelf een 'bekende' donor. En gewoon thuis ge茂nsemineerd.

8 maanden geleden

Ik voel me vrij goed gelukkig. Beetje hoofdpijn, wat meer moe, snel buiten ...
Bij mij een beetje dezelfde symptomen, lichte hoofdpijn soms, sterkere reuk, menstruatieachtige krampen, wat moeier en licht misselijk. Valt hier inderdaad ook nog erg mee! Wat grappig! Ik denk dat wij een beetje hetzelfde traject hebben doorlopen. Ik heb ook een 'bekende' donor gezocht en gevonden en aan zelfinseminatie gedaan 馃槉 Wij hebben gekozen voor een donor+ constructie. De 6de poging was het raak 馃コ Hoe lang duurde het bij jou voordat het lukte?

8 maanden geleden

Reactie op Livy89

Bij mij een beetje dezelfde symptomen, lichte hoofdpijn soms, sterkere reuk ...
Dan komen wij er nog goed mee weg als ik t zo lees soms.. Ik heb eerst 6 pogingen gehad met een andere donor. Maar daar zat medisch toch wat mis. Dus nu met een nieuwe donor was het de eerste keer raak. 馃帀

8 maanden geleden

Hoihoi! Hier ook een bam moeder, in verwachting van mijn tweede kindje heb al een dochter van ruim 2 rondlopen.

8 maanden geleden

Hoi hoi, hier ook een BAM moeder. Nu zwanger van mijn 2de kindje van dezelfde donor. Helaas heb ik last van misselijkheid en daardoor echt een grieperig gevoel. Ik had dit ook mn eerste zwangerschap maar toen had ik nog geen kind van 3 rondlopen haha dus nu vind ik het een stuk zwaarder. Maar hopelijk zakt de misselijkheid snel weg 馃挭馃徏.

8 maanden geleden

Reactie op Lyd123

Hoihoi! Hier ook een bam moeder, in verwachting van mijn tweede kindje heb ...
Wat leuk!! Hoe ver ben jij?

8 maanden geleden

Reactie op Marion2024

Hoi hoi, hier ook een BAM moeder. Nu zwanger van mijn 2de kindje van dezelf ...
Leuk!! Ja, kan mij voorstellen dat het dan deze keer nog even wat pittiger is! Hopelijk zakt de misselijkheid snel weg. Hoe ver ben je als ik vragen mag?

8 maanden geleden

Dan komen wij er nog goed mee weg als ik t zo lees soms.. Ik heb eerst 6 p ...
Ah wat fijn joh, dat het met deze donor direct raak was! Ja.. zoals ik soms lees kan het een stuk erger.. maar we hebben nog even te gaan 馃槣

8 maanden geleden

Reactie op Livy89

Wat leuk!! Hoe ver ben jij?
Nu 5+3 weken

8 maanden geleden

Hihi! Ik snap dat er veel op je af komt! Ik ben ook bam moeder 馃 Nu 6+1w zwanger van m鈥檔 tweede kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar van dezelfde donor!

8 maanden geleden

Reactie op Lyd123

Nu 5+3 weken
Leuk 馃槉 wat duren de dagen lang h猫 tot die eerste echo! Althans dat heb ik 馃槄 kan niet wachten!

8 maanden geleden

Reactie op Mirna_

Hihi! Ik snap dat er veel op je af komt! Ik ben ook bam moeder 馃 Nu 6+1w z ...
Leuk!! Nummer twee op komst, gefeliciteerd! Hoe voel jij je?

8 maanden geleden

Reactie op Livy89

Leuk 馃槉 wat duren de dagen lang h猫 tot die eerste echo! Althans dat heb ik ...
Jaaa nou echt! Ben echt aan het aftellen morgen nog 2 week wachten 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Lyd123

Jaaa nou echt! Ben echt aan het aftellen morgen nog 2 week wachten 馃槄
Spannend! Ik mag 22 mrt, pffff duurt ook nog z贸 lang! 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Livy89

Spannend! Ik mag 22 mrt, pffff duurt ook nog z贸 lang! 馃檲
Jaa nog even geduld en dan hopelijk iets moois te zien. Met mijn vorige zwangerschap had ik te vroeg een afspraak en was er weinig te zien. Moest toen 2 week later terug komen nou dat vond ik zo vervelend dat ik nu expres later een afspraak heb gemaakt

8 maanden geleden

Reactie op Lyd123

Jaa nog even geduld en dan hopelijk iets moois te zien. Met mijn vorige zwa ...
Ja, dat snap ik! Beter iets later dan te vroeg inderdaad.

8 maanden geleden

Reactie op Livy89

Leuk!! Nummer twee op komst, gefeliciteerd! Hoe voel jij je?
De misselijkheid begint nu met regelmaat op te komen 馃檲 gelukkig van de week een mooie echo gezien in t ziekenhuis. 27 maart mag ik naar de verloskundige voor de termijn echo. Hoe voel jij je inmiddels?

8 maanden geleden

Hi! Hier ook toekomstige bam. Ben nu 10 weken en voel me tot nog toe helaas vrij slecht 馃槵 Veel last van vermoeidheid , migraine, misselijkheid en overgeven