59 Reacties

2 maanden geleden

Nou TS, hopelijk maakt je angst ondertussen plaats voor een luchtigere benadering. Wij doen hier ons best voor je in ieder geval 😂

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Nou TS, hopelijk maakt je angst ondertussen plaats voor een luchtigere bena ...
Nee dit komt helemaal goed 😂😂😂 ik neem alle tips mee; geen oude medewerksters vragen. Ik vraag het wel rechtstreeks aan simon. En ik hoop dat ik mezelf kan verslepen naar het gangpad waar de chips ligt 🤤

2 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Nee dit komt helemaal goed 😂😂😂 ik neem alle tips mee; geen oude medewerk ...
We willen graag een update waar uiteindelijk je vliezen zijn gebroken 🤪

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Ja en of je naar Simon hebt geroepen tijdens de bevalling!!

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Jaaa snap ik 🤣🤣 ik zal even een update geven tzt! Regel jij alvast de popcorn?🍿

2 maanden geleden

Reactie op RKM2324

Ja en of je naar Simon hebt geroepen tijdens de bevalling!!
🤣🤣🤣 denk wel dat mijn man dan een dna testje wil hahaha

2 maanden geleden

Heerlijk ff deze humor. Maar om ook even serieus antwoord te geven - Tsja en dan breken je vliezen in het openbaar en je bent alleen... En wat dan nog? Wat boeit het jou wat anderen ervan vinden? Je waarschuwt de eerste persoon die je tegenkomt en gaat op zn minst ergens even zitten. Je belt je man en je verloskundige, en alles komt goed. Je hebt een mooi verhaal om te vertellen en degenen die er getuige van mochten zijn hebben ook de ervaring van hun leven. Niks aan de hand!

2 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Nee dit komt helemaal goed 😂😂😂 ik neem alle tips mee; geen oude medewerk ...
Scheelt een hoop kommer en kwel 🤪

2 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Heerlijk ff deze humor. Maar om ook even serieus antwoord te geven - Tsja e ...
Jaaa is ook zo! En hoe klein is de kans he 😅 Ik trek me altijd teveel aan vd mening van anderen 🫣 en we wonen ook in een best klein dorp, waar ik 9/10 keer de buurvrouw tegenkom in de supermarkt. En als zij het weet, weet iedereen het haha😅 … maarja komt vast goed!

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

“Attentie Simon gangpad 2 alsjeblieft. Graag vruchtwater opdweilen met de b ...
😂😂😂😂😂😂

2 maanden geleden

Heerlijk gelachen, maar moest vandaag boodschappen doen en die vraag ging ook door mijn hoofd🤣

2 maanden geleden

Hahaha geweldig, Ik zou zeggen boodschappen laten bezorgen!

2 maanden geleden

Hahaha, bij mij zei de verloskundige dat als het in de supermarkt gebeurd je niet op de grond hoeft te gaan liggen 😂 dat had ze wel eens gehad met een dame die haar belde uit de supermarkt en iedereen eromheen 😅 dus snel naar huis dan!

2 maanden geleden

Nou vanmiddag bij 33+ 1 zijn mijn vliezen gebroken toen ik de auto uitging en naar binnen wilde lopen voor een verjaardag….. ik dacht eerst shit ik plas in m’n broek maar het bleef lopen! gelukkig reed mn vriend dus de verloskundige gebeld en we konden direct naar het ziekenhuis ( plat liggen in de auto) moesten wel 40 min rijden. Gelukkig geen weeën en net longrijpers gekregen. Moet hier wel blijven, baby kan vannacht komen maar ook over 2 weken het is afwachten

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Nou vanmiddag bij 33+ 1 zijn mijn vliezen gebroken toen ik de auto uitging ...
Oh spannend. Ik hoop dat de kleine nog even lekker verder kan groeien in je buik. Zkh is natuurlijk niet het leukste plek om te zijn en te wachten maar wel het beste voor nu. Zet hem op meid!!!🤗🥰

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Spannend! Veel succes!!!! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Ohh wat spannend zeg! Hopelijk blijft het nog even rustig en blijft de baby nog even zitten 🍀 krijg je ook preventief antibiotica?

2 maanden geleden

Reactie op Jezzica93

Ohh wat spannend zeg! Hopelijk blijft het nog even rustig en blijft de baby ...
Dankjewel! Nee niet preventief antibiotica, wel vlak voor de bevalling want ze hebben de streptokokken B bacterie in mijn urine gevonden. Voor nu is het rustig in m’n buik, hopelijk blijft dat nog even zo!

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Dankjewel! Nee niet preventief antibiotica, wel vlak voor de bevalling want ...
Wat spannend allemaal zeg! Even heel nieuwsgierig (want bij mij is de streptokok ook gevonden). Gaan ze nu meteen antibiotica geven? Voor t geval dat je kindje al snel komt? Bij gebroken water begint het ‘gevaar’ toch pas? Of wachten ze tot het zeker is? Er zou 4 uur tussen moeten zitten zeiden ze tegen mij, maar vraag me af hoe je dat vantevoren kunt weten.

2 maanden geleden

Reactie op ComtesseC

Wat spannend allemaal zeg! Even heel nieuwsgierig (want bij mij is de strep ...
Nee nog niet ze wachten totdat er verdenkingen zijn van de bevalling, maar dan krijg ik eerst nog weeenremmers. Wat ik heb begrepen is dat ze het plannen 2 shots antibiotica met inderdaad 4 uur ertussen voor de bevalling. Dit blijft natuurlijk een beetje gokwerk want je weet nooit hoelang een bevalling nu precies duurt…. Baby loopt risico als hij het geboortekanaal passeert. Na de bevalling moet de baby ook enkele dagen antibiotica via infuus krijgen.