59 Reacties

2 maanden geleden

De kans is uiteraard klein. Het kan wel gebeuren uiteraard. En zeker als de baby nog niet is gedaald, zou ik toch niet meer gaan lopen. Het risico is dat er dan de ruimte is voor bevoordeeld de navelstreng die dan dus naar buiten kan komen en dat wil je echt niet. Sorry, ik wil je niet aan het stressen maken maar meer bewust voor de gevolgen die eraan kunnen zitten als je toch eigenwijs door blijft lopen mocht het gebeuren. Deze scenarios gaan ook bij mij door mn hoofd, dit gun je niemand. Houdt het maar in gedachten dat bij het grootst gedeelte het gerommel van de weeën, het beginnen van bevallen snachts start. Dan is je lichaam het meest ontspannen. Sterkte en succes dames, hoe dan ook, we slepen ons er doorheen!! 💪

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Nee nog niet ze wachten totdat er verdenkingen zijn van de bevalling, maar ...
We horen net dat ze toch vandaag starten met antibiotica. Wordt of eind deze week met 34 of eind volgende week met 35 weken sowieso ingeleid omdat ik de bacterie draag

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

We horen net dat ze toch vandaag starten met antibiotica. Wordt of eind dez ...
De gbs bacterie?

2 maanden geleden

Reactie op Lizzy3mmj

De gbs bacterie?
Ja

2 maanden geleden

Ah oke en omdat je vliezen al gebroken zijn kan het naar binnen slaan?

2 maanden geleden

Reactie op Lizzy3mmj

Ah oke en omdat je vliezen al gebroken zijn kan het naar binnen slaan?
Ja klopt ja.

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

We horen net dat ze toch vandaag starten met antibiotica. Wordt of eind dez ...
Wat spannend allemaal zeg en gek idee lijkt me dat je de baby veel sneller gaat ontmoeten dan wat je vooraf verwacht zou hebben 🍀🍀 goed dat ze starten met de antibiotica voor het geval dat ❤️ heel veel succes!

2 maanden geleden

2x bij de 10% gehoord maar beide keren thuis op een tegel vloer. Denk dat k mazzel heb gehad😂

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Ja klopt ja.
Had bij de laatste zwangerschap ook eennpositieve test op fbs en toen ook ab maar was toen al ingeleid

2 maanden geleden

Hierbij even een update, gisteren toch al ingeleid, en ons zoontje Justin is net 33+5 geboren en doet het super. Tot nu toe zijn de onstekingswaardes in zijn bloed laag en hoeft hij nog niet aan de antibiotica voor de bacterie!

2 maanden geleden

Reactie op Ikkin

Hierbij even een update, gisteren toch al ingeleid, en ons zoontje Justin i ...
Gefeliciteerd! Fijn dat de start al goed is. Sterkte in het ziekenhuis en hopelijk snel naar huis 🍀🩵

één maand geleden

Dus… iemand nog bevallen in de supermarkt?

één maand geleden

Reactie op unknown2024

Helaas, mijn vliezen braken gewoon saai in bed 😂🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op unknown2024

Hahaha 🤣 neeeee hier braken mn vliezen (gelukkig) thuis, we waren alleen 3 uur ervoor nog langs de winkels geweest. Dus het was bijnaaa gebeurd 👀

één maand geleden

Reactie op unknown2024

Nee gelukkig niet maar was wel net optijd in ziekenhuis 🤣

één maand geleden

Reactie op unknown2024

Whaha! Mijn vliezen braken terwijl ik de trap naar boven op liep. Maar er kwam echt zo weinig vruchtwater mee, een schone onderbroek en het was klaar. Simon de stagiair en de dweil machine hoefden er niet aan te pas te komen.

één maand geleden

Ik heb begrepen dat bij de meeste bevallingen de vliezen pas veel later breken. Dus wanneer de ontsluitingsweeen al een tijd bezig zijn. Mijn vliezen moesten zelfs met 5 cm gebroken worden door de VK..

één maand geleden

Reactie op Jezzica93

Hahaha 🤣 neeeee hier braken mn vliezen (gelukkig) thuis, we waren alleen 3 ...
Gemiste kans hoor 😂

één maand geleden

Ahh wat een saaie verhalen allemaal! 🤭 hahaha ahh nee hoor, fijn dat het lekker thuis gebeurde. Die van mij werden - ook niet zo spectaculair - handmatig gebroken in het ziekenhuis bij 8 cm ontsluiting. Ik merkte dat ik dat echt spannend vond, was echt bang voor wat er zou komen 😂 maar het was niet zo bijzonder, alleen heel warm hahaha, maar dat gevoel zullen jullie dus vast kennen. 😉 Ik had een Simon verhaal wel leuk gevonden. Mocht iemand zich nog willen melden, ik houd dit topic in de gaten!