18 Reacties

vorig jaar

Ik zou voor beige gaan! Zwart zie je ook vlekken op en is veel warmer voor je kleine

vorig jaar

Ik denk dat elke kleur wel nadelen heeft. Zwart kan verkleuren in de zon. Dus gewoon kiezen wat je het mooist vindt

vorig jaar

op beige zie je wel alles... op zwart wat minder.. maar het is een eigen keuze wat elke mama zelf moet maken, opzicht maakt het niet heel veel verschil en beige is toch wat mooier dan helemaal zwart,, maar dat is mijn keuze☺️

vorig jaar

Wij hebben ook een lichte kleur wagen, blijft toch maar een gebruiksvoorwerp. Ik wilde eerst zwart maar een vriendin zei dat dat vaak erg warm word in de zomer etc

vorig jaar

Reactie op sharon1010

Wij hebben ook een lichte kleur wagen, blijft toch maar een gebruiksvoorwer ...
Oh ja dat is ook wel weer zo! Dus beige raad je wel aan?

vorig jaar

Wij hebben nu bijna 1,5 jaar een beige kinderwagen. Is nauwelijks vies en zou het zeker aanraden. Wij hebben wel een Joolz

vorig jaar

Reactie op Kimmberly123

Oh ja dat is ook wel weer zo! Dus beige raad je wel aan?
Als je het mooi vind gewoon doen

vorig jaar

Bij m’n 1e een zwarte kinderwagen gehad, daar zie je ook ieder pluisje en stofje op. Nu kwam het toevallig zo uit dat we een andere kinderwagen hebben gekocht (zelfde merk en serie maar nieuwere variant 😂) en heb nu voor beige gekozen. Lekker kiezen wat je mooi vindt !

vorig jaar

Wij hebben de Joolz day 5 in het beige met zwarte handvaten/wielen etc.

vorig jaar

Wij hebben deze kinderwagen ook aanbevolen gekregen bij de babydump. Dubatti is echter het huismerk van babydump en babypark en volgens mij krijgen ze hier een commissie voor als ze veel wagens van dit merk verkopen. Ik heb online erg slechte recensies gelezen en ook van nieuwe moeders in mijn omgeving. Daarnaast is de prijs is best wel aan de hoge kant… Ik zou je aanraden om bij de prenatal te kijken voor een andere wagen

vorig jaar

Wij nemen ook een beige wagen en sprayen deze (buitenkant) in. Die tip kreeg ik van mijn zus die ook een lichtbeige kinderwagen had.

vorig jaar

Wij gaan dezelfde halen! Twijfelden eerst over zwart of beige maar zwart wordt ook vies en zie je ook veel op zoals stof, kruimels etc

vorig jaar

Reactie op Liana92

Wij nemen ook een beige wagen en sprayen deze (buitenkant) in. Die tip kree ...
Mag ik vragen met wat je zus aanraad deze in te spuiten? 🤗

vorig jaar

Reactie op D2023

Wij hebben deze kinderwagen ook aanbevolen gekregen bij de babydump. Dubatt ...
Dit bij ons precies hetzelfde. Wij hebben de dubatti daarom geannuleerd en zijn uiteindelijk toch voor de joolz gegaan.

vorig jaar

Wij hebben de taupe kleur van joolz. En ja daar zie je wel dingen op als het vies wordt. Zweet vlekken van het hoofdje in de zomer hadden wij bijv. of van eten en drinken.. Maar nu heb ik onlangs ontdekt dat als je dan schoonmaakt met een handsopje en het wasmiddel van Marcels green soap je kinderwagen weer helemaal als nieuw wordt! Vlekken waarvan ik dacht die gaan er nooit meer uit zijn er volledig uit gekomen. En zo na 2 jaar kan ik zeggen dat de buitenkant van de kinderwagen schoner blijft dan de binnenkant.

vorig jaar

Reactie op Nadientje2224

Wij hebben de taupe kleur van joolz. En ja daar zie je wel dingen op als he ...
Wat een goede tip zeg dankjewel!

vorig jaar

Reactie op AU3🤍

Mag ik vragen met wat je zus aanraad deze in te spuiten? 🤗
Ik heb dit nagevraagd bij het merk waar ik m gekocht heb, uppababy, en ze geven aan dat je niet moet inspuiten ivm het chemische ervan (hoewel ik me afvraag.... stof kleuren is toch ook chemische zooi), maar als er een vlek op zit meteen met lauw water afdeppen

vorig jaar

Reactie op H1994

Wij gaan dezelfde halen! Twijfelden eerst over zwart of beige maar zwart wo ...
Zwart kan ook verkleuren naar paars, zie er best veel rondlopen bij wie dat is