17 Reacties

vorig jaar
Hier wordt het mijn tweede kindje! Ik denk dat wij ons kindje een shirt aantrekken met de tekst ‘grote broer’ erop. Kijken hoelang het duurt voordat het kwartje valt als hij zijn jas uit doet haha

vorig jaar
Reactie op Celiie
Volg haha ook de 3e. Ikzelf denk aan iets in de trant van oops we did it ag ...
Hahaha dat klinkt wel heel grappig ja 😁

vorig jaar
En dan wijn etiketten voor onze beste vrienden.. zoiets 😜
Maar heb nog even om er over na te denken

vorig jaar
Reactie op tes manuaal
En ik denk dit voor de ouders, vond ik altijd al erg mooi

Achh wat schattig allemaal 😍 heel leuk!!

vorig jaar
Ons zoontje word bijna 1, deze foto’s ga ik afdrukken en daarna geven aan de ouders en schoonouders en stop er dan een echo foto bij van onze tweede.. helemaal bedacht al 🤭 zo leuk!

vorig jaar
Reactie op VanessaLiv
Achh wat schattig allemaal 😍 heel leuk!!
M'n vriend zei, kunnen we het niet gewoon vertellen dan 😜😅

vorig jaar
Reactie op tes manuaal
M'n vriend zei, kunnen we het niet gewoon vertellen dan 😜😅
Haha nee, zo werkt dat niet 🤣😋. De voorpret om dat te bedenken is gewoon al heel leuk!!

vorig jaar
Reactie op VanessaLiv
Haha nee, zo werkt dat niet 🤣😋. De voorpret om dat te bedenken is gewoon ...
Hahaha jij snapt em ;)

vorig jaar
Hier ook voor de familie het idee om grote broer een trui aan te trekken met ‘big brother’. En dan maar afwachten hoe lang het duurt voor ze het doorhebben. Voor mijn beste vriendin die zwanger is van haar eerste heb ik 2 rompertjes laten bedrukken met op de een ‘Best’ en de ander ‘Friends’

vorig jaar
Ik heb zojuist een test gedaan en die is positief. Ik moet het nog aankondigen bij mijn eigen partner, dus ik zit nu te bedenken wat ik ga doen om het hem te vertellen. 😁
Bij mijn eerste zwangerschap gaf ik hem een cadeau, en bij het uitpakken kreeg hij een rompertje met de tekst 'Hello Daddy' erop. Hij vatte 'm toen niet direct... 😂 Helaas eindigde die zwangerschap in een miskraam op 5+6. Nu hopen dat deze blijft plakken.

vorig jaar
Reactie op Usagi
Ik heb zojuist een test gedaan en die is positief. Ik moet het nog aankondi ...
ik heb toen gewoon een foto gestuurd van de test, en ja bij mij ging de 1e ook mis na 8 weken,