15 Reacties
9 maanden geleden
Ik had voor ijn dochter ook de munchkin 360. Ze zeggen dat je op 6 maanden moet beginnen, maar mijn kindje was daar toen helemaal niet klaar voor. Ze begreep het niet. Ik zou eens aanbieden en proberen, maar ze geven zelf wel aan wanneer ze er klaar voor zijn. Denk dat mijn dochter pas met 9 maanden uit die beker dronk. En nu is ze een van de meest sprekende kindjes in de crèche. Het heeft haar dus zeker geen achterstand gegeven dat ze later uit een beker is gaan drinken
9 maanden geleden
Wij hebben de 360 graden beker van de Kruidvat, de tuitbeker van dr Brown en de rietjesbeker van de Action.
Aangezien de tuit op een gewone fles past is dat onze reis beker. De rietjes en de 360 bekers voor thuis! ☺️ Gaat allemaal helemaal prima! 👌🏼
9 maanden geleden
Reactie op Kimke30
Mijn advies! Zowel met rietjes als munchkin beker, smeer wat fruithap aan h ...
Van af welke leeftijd is het beste en wanneer begreep jou kindje dit
9 maanden geleden
Reactie op Liana92
Hoe heb jij het drinken uit een rietjesbeker geleerd aan je kind? Hier snap ...
Blijven aanbieden! Hij had opeens door dat hij er op kon sabbelen & een paar dagen daarna nam hij een slokje en vond hij het gek! En nu gaat het gewoon prima ☺️ we hebben niet echt iets bijzonders gedaan, alleen het blijven aanbieden!
9 maanden geleden
Met onze eerste ook gedaan en straks ook met de tweede als ze 6mnd is geweest.
Thuis oefenen met een open beker (ja wordt een zooitje en is véél oefenen😂 of anders zelf bij de mond houden dat ze kunnen nippen)
En voor onderweg een rietjesbeker, dan eentje met z’n balletje onderin. Zodat ze in alle standen kunnen drinken doordat dat balletje meebeweegt
9 maanden geleden
Reactie op Kimke30
Pfoe wanneee ben ik daarmee begonnen met mn dochter.. 8 maanden denk ik, mn ...
Ohh waarom nog niet ?