158 Reacties

vor 2 Monaten

Ik wilde eigenlijk geen shoot, zag er ook een beetje tegenop maar wilde zeker geen spijt krijgen van dat ik t niet had gedaan dus met 33 weken toch maar gedaan. Al hoewel ik nog steeds op elke foto wel wat aan te merken heb over mezelf (dikke benen, onderkin, buik gek😂) ben ik toch heeeel blij dat ik t heb gedaan! Anderen vinden ze prachtig geworden, en t is toch wel heel mooi om als herinnering te hebben. Wij hebben t wel voor een collega van mijn vriend gedaan, die doet t als hobby dus dat scheelde 🤗

vor 2 Monaten

Geen idee of je ze scherp krijgt! Maar wat voorbeeldjes

vor 2 Monaten

#

vor 2 Monaten

#

vor 2 Monaten

#

vor 2 Monaten

Wauw, prachtig! Ik denk er dus hetzelfde over. Vind het heel spannend en niks voor mij maar achteraf ben ik er denk ik heel blij mee. Deze foto's zijn ook super mooi, mag je heel trots op zijn! 😍

vor 2 Monaten

Het duurde bij mij ook even voordat de ongemakkelijkheid ervan af was, zo poseren en in de natuur 😂 Totaaaal niks voor mij en lekker uit m’n comfortzone. Dus eerst beetje gewoon wat spontaan geschoten en toen verdween dat gelukkig een beetje! Al was ik alsnog ‘opgelucht’ dat t klaar was 🤭 Maar denk dat t heel leuk is dat je t wel gaat doen! Echt een mooie herinnering heb je dan dadelijk 🥰 Alvast heeel plezier!! Op internet staan ook heeel veel voorbeeldjes

vor 2 Monaten

Heb gisteren de studishoot gehad en volgende week woensdag doen we de buitenshoot, ik ben zo benieuwd 🤩 aan de fotograaf zal het niet liggen, ze maakt altijd prachtige foto's

vor 2 Monaten

Wat leuk dat je het gaat doen! 4 weken geleden heb ik een shoot bij een vriendin gedaan. Zij is fotograaf. Ik ben zo ontzettend blij met de foto’s en kijk er eigenlijk iedere dag wel even naar. Ik zou er een paar posten, hopelijk vallen ze scherp uit. Veel plezier in ieder geval met je shoot! 🤩

vor 2 Monaten

🤍

vor 2 Monaten

🤍

vor 2 Monaten

En deze vind ik ook echt prachtig. Het was een ‘uitprobeersel’ maar het is zo mooi uitgevallen!

vor 2 Monaten

Nog geen shoot gedaan, miss wel leuke inspiratie qua kleding? Ik had gisteren een Hennafeest en daar droeg ik deze jurk 👗 Veel plezier alvast bij de shoot 🤍

vor 2 Monaten

Heeft mn man gemaakt gewoon met de iphone 😂

vor 2 Monaten

💙

vor 2 Monaten

💙

vor 2 Monaten

Hier een foto van onze shoot! Zo dankbaar dat ik het gedaan heb.

vor 2 Monaten

Hier een aantal foto's van mijn studioshoot 🥹🤩

vor 2 Monaten

.

vor 2 Monaten

.