158 Reacties

2 maanden geleden

Mini fotoshoot 😊

2 maanden geleden

Zijn er nog leuke locaties buiten in de buurt van nieuwegein(utrecht)
Ik heb morgen een shoot bij Bornia. Heide, water en duinen in 1! En staat nu in de bloei :) Is bij Zeist.

2 maanden geleden

Leuk om te zien!! 💕 Dit zijn een paar van die van mij. Zo fijn om te hebben 🙏

2 maanden geleden

Reactie op mandymm

Leuk om te zien!! 💕 Dit zijn een paar van die van mij. Zo fijn om te hebb ...
Ontzettend benieuwd waar die prachtige jurk van is? Je foto's zijn ook super, heel ongedwongen en natuurlijk ❤️

2 maanden geleden

Reactie op missfionacaroline

Ontzettend benieuwd waar die prachtige jurk van is? Je foto's zijn ook supe ...
Wat lief, bedankt! De jurk is van Asos. Helemaal niet duur en in meerdere kleuren: https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-diepuitgesneden-elastische-nette-midi-jurk-met-gerimpelde-taille-in-roestbruin/prd/205825112#ctaref-more%20colours%20swatches&featureref1-more%20colours%20swatches

2 maanden geleden

Reactie op xLieza

💕
Hele leuke foto zeg😍

2 maanden geleden

Nog eentje, met ons overleden zoontje Lou✨

2 maanden geleden

Set 1 . Shoot was bij soesterduinen en was toen 32 weken🥰

2 maanden geleden

Set 2 🥰💙

2 maanden geleden

Hier waren we 32 weken en nu zitten we al weer op de 35+1

2 maanden geleden

Reactie op Lisa_1991

Nog eentje, met ons overleden zoontje Lou✨
Mag ik vragen waar je deze jurk hebt gekocht? Hij is prachtig 😍

2 maanden geleden

Bij 27 weken

2 maanden geleden

Heb je de shoot al gehad? Hoe was het?🤗🤗

2 maanden geleden

🩷

2 maanden geleden

M’n man foto op onze steiger laten maken, bijna 34 weken 🥰

2 maanden geleden

🤎

2 maanden geleden

Reactie op Milou1210

Heb je de shoot al gehad? Hoe was het?🤗🤗
Heee! Ja gister avond! Het stond op het punt om te gaan onweren dus we wisten ook niet hoeveel tijd we hadden. Alsnog verschillende poses / kleding aan gehad EN het zonnetje begon nog even te schijnen! Was wel spannend op het begin en ik vind het alsnog heel ongemakkelijk om op de foto te gaan. Deze fotograve zocht modellen om haar portfolio uit te breiden dus qua kosten was ze erg laag. Ze heeft af en toe wat laten zien maar omdat we niet wisten hoeveel tijd we hadden moest het allemaal een beetje snel. Ik denk dat er wel iets moois tussen zit! Ik hoef ook geen 30 mooie foto's (is toch voor eigen gebruik. Ga ze ook nergens posten ofzo) maar denk dat ik wel heel blij mee ben. Al zitten er 1 of 2 echt mooie foto's tussen dan ben ik al tevreden. Dan ligt het tóch voor altijd vast haha. Ze heeft ze ergens in de loop van deze week klaar verwachtte ze dus ben heeeeel benieuwd

2 maanden geleden

Wat een prachtige foto's allemaal dames!! 😍😍

2 maanden geleden

♥️

2 maanden geleden

Reactie op Lieke1101

Heee! Ja gister avond! Het stond op het punt om te gaan onweren dus we wist ...
Ja blijft dan gekkig hè als t niet helemaal je ding is, maar goed dat je t hebt gedaan! Zal vast wat moois tussen zitten en t is echt een mooie herinnering voor jezelf 🥰