158 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op mandymm
Leuk om te zien!! 💕
Dit zijn een paar van die van mij. Zo fijn om te hebb ...
Ontzettend benieuwd waar die prachtige jurk van is? Je foto's zijn ook super, heel ongedwongen en natuurlijk ❤️
2 maanden geleden
Reactie op missfionacaroline
Ontzettend benieuwd waar die prachtige jurk van is? Je foto's zijn ook supe ...
Wat lief, bedankt! De jurk is van Asos. Helemaal niet duur en in meerdere kleuren: https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-diepuitgesneden-elastische-nette-midi-jurk-met-gerimpelde-taille-in-roestbruin/prd/205825112#ctaref-more%20colours%20swatches&featureref1-more%20colours%20swatches
2 maanden geleden
Reactie op Milou1210
Heb je de shoot al gehad? Hoe was het?🤗🤗
Heee! Ja gister avond! Het stond op het punt om te gaan onweren dus we wisten ook niet hoeveel tijd we hadden. Alsnog verschillende poses / kleding aan gehad EN het zonnetje begon nog even te schijnen! Was wel spannend op het begin en ik vind het alsnog heel ongemakkelijk om op de foto te gaan. Deze fotograve zocht modellen om haar portfolio uit te breiden dus qua kosten was ze erg laag. Ze heeft af en toe wat laten zien maar omdat we niet wisten hoeveel tijd we hadden moest het allemaal een beetje snel. Ik denk dat er wel iets moois tussen zit! Ik hoef ook geen 30 mooie foto's (is toch voor eigen gebruik. Ga ze ook nergens posten ofzo) maar denk dat ik wel heel blij mee ben. Al zitten er 1 of 2 echt mooie foto's tussen dan ben ik al tevreden. Dan ligt het tóch voor altijd vast haha. Ze heeft ze ergens in de loop van deze week klaar verwachtte ze dus ben heeeeel benieuwd
2 maanden geleden
Reactie op Lieke1101
Heee! Ja gister avond! Het stond op het punt om te gaan onweren dus we wist ...
Ja blijft dan gekkig hè als t niet helemaal je ding is, maar goed dat je t hebt gedaan! Zal vast wat moois tussen zitten en t is echt een mooie herinnering voor jezelf 🥰