14 Reacties
7 dagen geleden
Jep, helaas wel! Zodra ik haar op m’n borst leg activeer ik het melkmonstertje en blijft ze onrustig zoeken tot ik haar weer van me afhaal :(
7 dagen geleden
Reactie op willietibbie
Jep, helaas wel! Zodra ik haar op m’n borst leg activeer ik het melkmonster ...
Hoe oud is jouw kleine? Ik krijg m nu ook niet meer in slaap... voor mn gevoel wordt het steeds erger.
7 dagen geleden
Reactie op plantje90
Heeel herkenbaar helaas.. vooral in de nacht is dit irritant. Soms kan ik m ...
Ja hier dus ook. Soms te foppen met de speen, maar de laatste paar dagen gaat ook dat steeds moeilijker. Zelfs mn man kan m moeilijk in slaap krijgen. Wanneer ik de kamer uit loop kan dit wel en slaapt hij beter. Maar goed, dit kan toch niet zo aanhouden?
Hoe oud is jouw kindje? Ik hoop echt dat het weer minder extreem wordt als we dit sprongetje voorbij zijn, maar ben er bang voor..
7 dagen geleden
Hier hetzelfde, laat zich nog wel afleiden met speen. Maar geef m inderdaad af en toe aan papa zodat ie even kan kalmeren. Zit zich dan helemaal op te winden en soms tot krijsen aan toe uit frustratie. Met kleding aan wil het wel overdag. Dan krijg ik hem juist rustiger dan z’n papa, maar met nog een tepel bloot is het een heel ander verhaal…
7 dagen geleden
Reactie op fvdp
Ik heb het wanneer ik huid op huid contact met hem wil doen, dan is hij all ...
Heb ik ook! Daarom helaas nog maar vijf keer huid op huid gedaan in zijn 4.4 weken :( Mag m niet teveel voeden omdat ie anders spuugt
7 dagen geleden
Reactie op Anoniem_97
Ja hier dus ook. Soms te foppen met de speen, maar de laatste paar dagen ga ...
Die van mij is vandaag precies 6weken.. sowieso is hij al de hele week anders.. zal dus wel z’n 1e sprong zijn en hoop dat die wel snel voorbij is.. hij slaapt nu overdag ook vrij weinig.. behalve als hij op ons ligt.
7 dagen geleden
Reactie op plantje90
Die van mij is vandaag precies 6weken.. sowieso is hij al de hele week ande ...
Hoe doet hij het in de nachten?
6 dagen geleden
Reactie op Anoniem_97
Hoe oud is jouw kleine? Ik krijg m nu ook niet meer in slaap... voor mn gev ...
5 weken!
6 dagen geleden
Reactie op willietibbie
5 weken!
Oh ja dat is vergelijkbaar dan! Mijne is 4 weken en 4 dagen. Hopelijk wordt het wat minder extreem
6 dagen geleden
Reactie op Anoniem_97
Hoe doet hij het in de nachten?
Heeft best moeite om in slaap te komen.. maar meestal ligt hij rond 12 te slapen (voeden rond 10-11) en meldt zich rond 3-4 weer.. wisselt een beetje en soms maakt ie ook al eerder wat geluid maar dat negeer ik maar 😅 dan uurtje bezig met voeden en weer in slaap krijgen en dan meldt hij zich rond 8uur.. kan slechter maar kan zeker ook beter.. vooral het in slaap vallen op ons en als je hem dan in z’n bed legt heeft hij weer grote kijkers 🤯