12 Reacties

11 dagen geleden

Ja hier ook, gisteren de hele dag niet gepoept. Vandaag alweer 2 volle poepluiers

11 dagen geleden

Ik geef Flesvoeding mijn kleintje heeft al in 3 dagen niet gepoept vandaag naar 't CB

11 dagen geleden

Mijn baby (bv) poept wel steeds minder. Mijn kraamverzorgster heeft verteld dat het kan dat ze heel weinig gaan poepen soms maar 1x per week omdat ze alle voedingen dan verteren.

11 dagen geleden

Ja hier ook het is normaal

11 dagen geleden

De baby hoeft maar 1x in de twee weken te poepen volgens cjg

10 dagen geleden

Hier ook… sinds 3,5 weken plots maar 1 keer per dag meer ipv bijna elke pamper vol.

10 dagen geleden

Is heel normaal, mijn dochter is vandaag 5 weken en gister moest ik met haar naar het consultatiebureau bureau... Daar zeiden ze al dat het heel normaal was dat ze nu minder poepen. In de eerste week had ik wel 3 poepluiers per dag.. Nu poept ze soms 2 a 3 dagen niet..

9 dagen geleden

Reactie op marissarengers

Is heel normaal, mijn dochter is vandaag 5 weken en gister moest ik met haa ...
Ze had gister weer voor het eerst gepoept. En toen was het extreem extreem veel in 1x. Had jij dat ook?

9 dagen geleden

Reactie op mini223

Ze had gister weer voor het eerst gepoept. En toen was het extreem extreem ...
Ja dat had zij ook.. 🤭🫣

9 dagen geleden

Mijn zoontje poept ongeveer 1x per 5 dagen, ik vind het ook erg weinig

9 dagen geleden

Reactie op marissarengers

Ja dat had zij ook.. 🤭🫣
Hahah dat valt nog mee, bij mij gebeurde het tijdens het verschonen. Ik moest een hele nieuwe outfit gaan aandoen ivm het spuiten. En oh ja de commode was ook behoorlijk aangevallen

9 dagen geleden

Reactie op mini223

Hahah dat valt nog mee, bij mij gebeurde het tijdens het verschonen. Ik moe ...
OH! dat is mij gelukkig nog niet overkomen hahaha.. Hier lag zij ook boven op mij, m'n hand werd ineens nat.. 🤭 Daarna kon ze in bad, en weer lekker schone kleren aan 🥰