30 Reacties
één maand geleden
Wasbaar! Maar wij hebben dan ook wasbare luiers. Zou niet meer anders willen. Het is zo fijn. 🫶🏻
één maand geleden
Wij gebruiken de Kruidvat pure waterdoekjes. Erg tevreden mee voor mijn 3 jarige en newborn ☺️
één maand geleden
Hier blijf ik pampers sensitive het aller fijnste vinden.
Heb ook kruidvat sensitive en vind ik ook wel prettig. Stukje betaalbaarder.
Hebben nu een doos doekjes van naif gekregen en die zijn lekker dik maar wel echt vrij droog
één maand geleden
Ik vind zelf de kruidvat lotiondoekjes (paarse verpakking) het fijnste, en de sensitive (blauwe verpakking) vind ik ook ok!
Op mijn werk (kdv) gebruiken we paupers, en dit vind ik persoonlijk geen fijne doekjes, vaak droog de bovenste laag doekjes, en doordrenkt onderin, heel vies vind ik persoonlijk!
één maand geleden
Wij gebruiken waterwipes, in een billendoekjes warmer. Blijft heel nat en de warmte zorgt dat ze snachts (en overdag ook natuurlijk) nauwelijks wakker wordt van het verschonen als ze niet al wakker is. Heel fijn.
één maand geleden
Reactie op Sil2106
Mag ik vragen welke billendoekjes verwarmer je hebt?
Jazeker; Prince Lionheart EVO® Doekjeswarmer | Wegwerpbabydoekjes| Houdt Een Volledige Verpakking Van Doekjes | Eigenschappen Ever-Fresh® System | Laagspanning |Nachtlicht – Wit https://amzn.eu/d/h3kZ5Qd
Voelde een beetje als een overdreven aankoop, en dat is het natuurlijk ook wel, maar ik vind het toch echt fijn voor ons meisje.