30 Reacties

één maand geleden

Pampers aqua 🙋🏻‍♀️

één maand geleden

Wij vinden pampers het fijnste, dan komen er niet 3 doekjes tegelijk uit wat bij sommige anderen wel is 🙈

één maand geleden

Wij hebben bij nr 2 altijd waterwipes gebruikt. Zij heeft nooit luieruitslag gehad. Doekjes zijn ook voldoende vochtig. Ik heb nu alweer een doos staan (ik koop altijd in bulk, via luieraanbiedingen sites). Bij nr 1 wisselden we qua merk, achteraf was het meer geparfumeerd. Bv ook pampers enz. Hij had veel meer uitslag.

één maand geleden

Reactie op Serendipity_

Wij gebruiken waterwipes, in een billendoekjes warmer. Blijft heel nat en d ...
Wij ook! Voordeel is ook dat de Waterwipes er nu 1 voor 1 uitkomen ipv meerdere tegelijk 😄

één maand geleden

Wij gebruiken nu de waterwipes van Naïf, heb nog een hele voorraad. Heb nog nooit iets anders gebruikt maar tot nu toe positief over deze.

één maand geleden

Ik ben fan van huggies. Zijn wat dikker en hebben daardoor wat meer 'grip' op de ontlasting voor mijn gevoel

één maand geleden

Voor de dames een tip om meerdere doekjes tegelijk tegen te gaan, een elastiekje om de verpakking heen werkt wonderen!

één maand geleden

Reactie op Serendipity_

Jazeker; Prince Lionheart EVO® Doekjeswarmer | Wegwerpbabydoekjes| Houdt Ee ...
Dankjewel! 🙂

één maand geleden

Ik gebruik waterwipes. Ik heb onderzoek gedaan naar veel geteste van o.a Kruidvat, Etos , pampers etc en in deze zit zo goed als niks aan troep en zijn fijn in gebruik!

één maand geleden

Waterwipes en ben heel tevreden! We hadden huggies in een cadeaumand gekregen maar na 2x haar billen afvegen kreeg ze al rode billetjes, die hebben we dus weggegooid.