16 Reacties

2 jaar geleden

Wat vervelend! Misschien de apotheek om raad vragen?

2 jaar geleden

Staat ook in de beschrijving dat het mag trouwens

2 jaar geleden

Ik gebruik zelf deze.

2 jaar geleden

Oh dank je wel!!

2 jaar geleden

Ik heb regelmatig terugkerende blaasontsteking. Mijn verloskundige adviseerde mij om, als het weer terugkomt, een urine monster op kweek te laten zetten. Ik weet niet precies waar ze dan naar op zoek zouden moeten. Maar ze heeft twee keer herhaald dat ik daar echt op moet aandringen bij de huisarts, ivm de zwangerschap. Succes!!

2 jaar geleden

Ik heb regelmatig terugkerende blaasontsteking. Mijn verloskundige adviseer ...
Hebben ze gedaan, daar kwam niet echt iets geks uit

2 jaar geleden

D-mannose (pilletjes) werkt echt veel beter dan cranberry en mag ook tijdens zwangerschap. Ik vind het gek dat dit niet standaard wordt benoemd. Mijn info komt van een gynaecoloog! En toen ik dit met de verloskundige besprak beaamde zij dit ook.

2 jaar geleden

Nu ben ik helemaaaaaaal in de war. Mijn verloskundige zegt dus: er is onvoldoende onderzoek naar gedaan, dus wij raden het echt ten zeerste af. Ga terug naar de dokter voor nog een antibioticum. 😅

2 jaar geleden

Ik zit nu aan mijn tweede kuur antibiotica. Benieuwd of deze wel aanslaat. Ik lees mee.

2 jaar geleden

Mijn verloskundige gaf aan dat je het beste pure cranberry tabletjes kan slikken. Je hebt ze bij de kruidvat. Van het huismerk zijn ze goedkoop en werken prima!

2 jaar geleden

Ik zit nu aan mijn tweede kuur antibiotica. Benieuwd of deze wel aanslaat. ...
Ik ben bang dat ik daar ook maar aan moet geloven.. ook de apotheker zei: geen cranberry. Ook geen d-mannose. Dus ik vertrouw het niet

2 jaar geleden

Reactie op Jade1410

Ik ben bang dat ik daar ook maar aan moet geloven.. ook de apotheker zei: g ...
Ik heb al sinds jonge leeftijd last van blaasontsteking. Ik zou me er niet bij neerleggen hoor gewoon een verwijzing naar de gynaecologe met als opmerking dat je er niet van kan slapen. Ik vind niet dat ze je op pad moeten sturen om maar iets anders te proberen als je kijkt naar de gevolgen op lange termijn. Zowel bij de verloskundige (spoedlijn) als de huisarts aankaarten.

2 jaar geleden

Ik heb al sinds jonge leeftijd last van blaasontsteking. Ik zou me er niet ...
Ben het hier eigenlijk ook wel mee eens. Een blaasontsteking die niet over gaat is echt niet oké. Daarnaast ben je ook nog eens zwanger! Reden genoeg om je door te verwijzen lijkt mij!!

2 jaar geleden

Girl, vuist op tafel slaan! Tweede kuur of derde kuur doen! Ik heb nierbekkenontsteking gehad doordat kuur niet aansloeg en dat wil je echt niet. En zeker niet in zwangerschap. Slik maar cranberry vind ik echt een slap excuus. Kan helpen om te voorkomen maar genezen niet hoor. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Queeneileen

Girl, vuist op tafel slaan! Tweede kuur of derde kuur doen! Ik heb nierbekk ...
Ik mag morgen eindelijk mn urine nogmaals laten controleren, dan beslist ze of ik een kuur krijg. en anders bel ik de HAP wel.. mijn dokter is echt een afgrijselijk mens soms ..