16 Reacties
2 jaar geleden
https://www.naturalwomencare.nl/product/cranberry-d-mannose-excellent#:~:text=Ja%2C%20Cranberry%20%2F%20D%2DMannose,sommige%20gevallen%20zelfs%20versterkt%20worden.
Zijn niet zo goedkoop maar zijn wel natuurlijk en kunnen daarom tijdens zwangerschap gebruikt worden
2 jaar geleden
Reactie op Anne1506
Staat ook in de beschrijving dat het mag trouwens
2 jaar geleden
Reactie op Anne1506
Oh dank je wel!!
2 jaar geleden
Ik heb regelmatig terugkerende blaasontsteking. Mijn verloskundige adviseerde mij om, als het weer terugkomt, een urine monster op kweek te laten zetten. Ik weet niet precies waar ze dan naar op zoek zouden moeten. Maar ze heeft twee keer herhaald dat ik daar echt op moet aandringen bij de huisarts, ivm de zwangerschap. Succes!!
2 jaar geleden
Ik zit nu aan mijn tweede kuur antibiotica. Benieuwd of deze wel aanslaat. Ik lees mee.
2 jaar geleden
Mijn verloskundige gaf aan dat je het beste pure cranberry tabletjes kan slikken. Je hebt ze bij de kruidvat. Van het huismerk zijn ze goedkoop en werken prima!
2 jaar geleden
Reactie op Jade1410
Ik ben bang dat ik daar ook maar aan moet geloven.. ook de apotheker zei: g ...
Ik heb al sinds jonge leeftijd last van blaasontsteking. Ik zou me er niet bij neerleggen hoor gewoon een verwijzing naar de gynaecologe met als opmerking dat je er niet van kan slapen. Ik vind niet dat ze je op pad moeten sturen om maar iets anders te proberen als je kijkt naar de gevolgen op lange termijn. Zowel bij de verloskundige (spoedlijn) als de huisarts aankaarten.
2 jaar geleden
Girl, vuist op tafel slaan! Tweede kuur of derde kuur doen! Ik heb nierbekkenontsteking gehad doordat kuur niet aansloeg en dat wil je echt niet. En zeker niet in zwangerschap.
Slik maar cranberry vind ik echt een slap excuus. Kan helpen om te voorkomen maar genezen niet hoor. Succes!
2 jaar geleden
Reactie op Queeneileen
Girl, vuist op tafel slaan! Tweede kuur of derde kuur doen! Ik heb nierbekk ...
Ik mag morgen eindelijk mn urine nogmaals laten controleren, dan beslist ze of ik een kuur krijg. en anders bel ik de HAP wel.. mijn dokter is echt een afgrijselijk mens soms ..