10 Reacties

vorig jaar
Ik ben altijd al sneeuwitje geweest, maar nu nog sneller. Dit komt, omdat je gewoon nu eenmaal moe bent.. vooral in het eerste trimester kan je dan sneller bleek zien door moeheid en je gewoon niet helemaal lekker voelen! Is niks ergs, je kan proberen een beetje blush op te doen of lekker in de zon gaan zitten vandaag! 🌞🩷

vorig jaar
Ja ik ook! Ben zo bleek als iets. Heb nu zelfbruiner druppels gekocht zodat ik wat meer kleur op mijn gezicht heb😂 ziet er echt beter uit. Helemaal omdat ik zo “moe” ben heb ik ook echt geen zin om mij op te maken dus klein kleurtje is wenselijk.

vorig jaar
Reactie op Vieve155
Haha wat een goed idee! Welke druppels heb je?
Die van Colistar zijn geweldig!!

vorig jaar
Bleek zijn is ook een symptoom van ijzertekort. En dat komt tijdens een zwangerschap vaker voor.

vorig jaar
Reactie op Sabrin Chattat
Die van Colistar zijn geweldig!!
ik heb de druppels van Bondi Beach en dan de lichte variant. Maar hij werkt heel goed dus echt voorzichtig mee zijn.
Heb ook de zelfbruiner van Minetan en dan kleur olive. Die is voor lichaam en gezicht die is echt super maar wel veel werk want die moet echt intrekken en dan moet je douchen. De druppels doe ik gewoon door mijn dagcreme en dan ben ik s’avonds ineens lekker bruin haha

vorig jaar
Ik heb dit ook, eigenlijk altijd al. Mensen vragen constant of je ziek bent etc. Tanning day dream van Almaaz helpt mij hierbij. Wel goed uitsmeren. De natuurlijke kleur blijft een paar dagen. Echt een aanrader.