Hallo allemaal,
Beetje onsmakelijk maar ik heb jullie hulp nodig. Ik ben 5 weken en 3 dagen geleden bevallen met een knip. Sinds een paar dagen geen bloed verlies meer maar wel nog wondvocht. Ik geef borstvoeding. Afgelopen nacht merkte ik ineens dat ik een beetje helder bloed in mijn inlegkruisje had. Vandaag was het meer.. ongesteld. Erg vroeg voor borstvoeding volgends mij. Nu moest ik een grote boodschap doen en dat was net als de andere weken een beetje gevoelig. Tot mijn verbazing is de gehele wc helder rood..
mijn anus deed hierna even pijn. Ook bij het afvegen was het helder rood. Wat kan dit zijn? Moet ik de huisartsenpost bellen?
Mijn eigen moeder werkt in de zorg en ziet het vaker. Als het pijn doet met ontlasting en je bloed. Zeker na een bevalling is het eigenlijk altijd wel aambeien. Je zou langs de huisarts kunnen om het uit te sluiten. Maar je kan ze ook soms van binnen voelen. Je zou ook symptomen kunnen opzoeken en beetje vergelijken.
Heb je harde ontlasting? Kan er ook een bloedvat zijn gescheurd. Mijn perineum scheurt nu soms nog in wanneer ik hele harde ontlasting heb. Geeft ook wat bloed...
Heb je harde ontlasting? Kan er ook een bloedvat zijn gescheurd. Mijn perin ...
Gewoon “normale” ontlasting zoals ik altijd heb. Wel voelde ik een flinke druk voordat ik moest. En het idee dat ik elk moment in mijn broek moest doen 😅