41 Reacties

één maand geleden

Ik verloor weken lang mij nalijmprip maar de avond voordat mn vliezen braken verloor ik het pas met bloed

één maand geleden

Ik verlies al langer dan een week delen van de slijmprop met bloed (bruin en rood). Niets aan de hand en de baby zit nog lekker in m’n buik. Wordt er ook zo ongeduldig van. Ondertussen 40 weken zwanger..

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Ik verloor weken lang mij nalijmprip maar de avond voordat mn vliezen brake ...
Ja dat heb ik dus ook, heb al weken echt best wel wat weken elke keer teveel slijm. Maar net met bloed verloren, alleen ben niet in de buurt van huis, 4 uurtjes verderop.. dus maakte me even bang. Heb wel lichte krampen maar probeer het even door te bijten 🥲🥲🥲🥲

één maand geleden

Reactie op Marjo2024.

Ik verlies al langer dan een week delen van de slijmprop met bloed (bruin e ...
Aaah, ik vandaag 39 weken precies. Ik zoek een beetje opluchting zodat ik zeker weet dat ik straks niet in de auto ga bevallen…

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Aaah, ik vandaag 39 weken precies. Ik zoek een beetje opluchting zodat ik z ...
Het hoeft niets te zeggen! Alleen dat de bevalling nadert, maar dat kan dus ook met 1 of 2 weken zijn 😊

één maand geleden

Ik verloor al weken iedere dag kleine beetjes, woensdag 16 oktober aanzienlijk meer + wat bloed. Diezelfde avond begonnen de weeën en 4 uurtjes later was ze er! 🩷

één maand geleden

Met bevalling 1 duurde het nog 17 weken tot bevalling en bij nr 2 nog 1.5e week.

één maand geleden

Bij mij braken de vliezen en kwam de slijmprop met bloed erbij rond 20u. 24u kwamen de weeën 😊

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Met bevalling 1 duurde het nog 17 weken tot bevalling en bij nr 2 nog 1.5e ...
Ook met bloed? Ohh

één maand geleden

Reactie op s1710

Ik verloor al weken iedere dag kleine beetjes, woensdag 16 oktober aanzienl ...
Ja ik heb nu ook met bloed 😰

één maand geleden

Reactie op Jezzica93

Bij mij braken de vliezen en kwam de slijmprop met bloed erbij rond 20u. 24 ...
Ah dat is wel snel achter elkaar! Eerste kindje?

één maand geleden

Ik heb mijn slijmprop nog nooit gezien. Vorige zwangerschap niet en nu ook eigenlijk niet, nu nog niet bevallen maar de baarmoedermond is wel verweekt is mij verteld.

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Ah dat is wel snel achter elkaar! Eerste kindje?
Nee 2e 😄 bij 1e nooit mn slijmprop gezien

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Ja dat heb ik dus ook, heb al weken echt best wel wat weken elke keer tevee ...
Ooh krampen ook? Ik zou toch wel richting huis gaan dan hahaha je weet maar nooit, hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en dat je je kleintje snel bij je mag hebben

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Ook met bloed? Ohh
Ja, het kan, maar je hebt natuurlijk nu wel echt het termijn ervoor, dus fingers crossed! 💪

één maand geleden

Hier 40+3 en vandaag 2 keer deel van slijmprop verloren met een beetje bloed.Wel wat krampen hier en daar. 🤞🏻 verloskundige zei dat het niet perse wat zegt maar nog niet eerder gehad en aangezien ik dit termijn heb misschien toch?

één maand geleden

Reactie op anoniem666

Hier 40+3 en vandaag 2 keer deel van slijmprop verloren met een beetje bloe ...
Enn? Is het bij jou al wat voorgezet?

één maand geleden

Ik heb alleen heftige hoofdpijn, + harde buiken. Inmiddels bijna in Nederland gelukkig dus voelt het fijn om toch hoe dan ook in de buurt te kunnen bevallen. Voelde me afgelopen dagen okey, dus mijn man bedacht zich om last minute even een uitje te plannen, en precies vandaag… maar voor nu buiten harde buiken geen verdere weeën of iets. Dus ben benieuwd. Morgen vind ik ook prima🤣

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Ja, het kan, maar je hebt natuurlijk nu wel echt het termijn ervoor, dus fi ...
Jaaaa ben benieuwd, nog 1 dagje mag ze wel volhouden zodat ik nog even me rust kan pakken, want voel me zo suf vandaag.

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Ooh krampen ook? Ik zou toch wel richting huis gaan dan hahaha je weet maar ...
Vanochtend had ik wel krampen op dat moment, sindsdien enkel harde buik & hoofdpijn maar dat komt omdat ik mijn nachtrust niet heb gepakt.