41 Reacties
één maand geleden
Ik verloor weken lang mij nalijmprip maar de avond voordat mn vliezen braken verloor ik het pas met bloed
één maand geleden
Ik verlies al langer dan een week delen van de slijmprop met bloed (bruin en rood). Niets aan de hand en de baby zit nog lekker in m’n buik. Wordt er ook zo ongeduldig van. Ondertussen 40 weken zwanger..
één maand geleden
Reactie op Hagedoornbaby
Ik verloor weken lang mij nalijmprip maar de avond voordat mn vliezen brake ...
Ja dat heb ik dus ook, heb al weken echt best wel wat weken elke keer teveel slijm. Maar net met bloed verloren, alleen ben niet in de buurt van huis, 4 uurtjes verderop.. dus maakte me even bang. Heb wel lichte krampen maar probeer het even door te bijten 🥲🥲🥲🥲
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Aaah, ik vandaag 39 weken precies. Ik zoek een beetje opluchting zodat ik z ...
Het hoeft niets te zeggen! Alleen dat de bevalling nadert, maar dat kan dus ook met 1 of 2 weken zijn 😊
één maand geleden
Ik heb mijn slijmprop nog nooit gezien. Vorige zwangerschap niet en nu ook eigenlijk niet, nu nog niet bevallen maar de baarmoedermond is wel verweekt is mij verteld.
één maand geleden
Reactie op Inayaaa20
Ja dat heb ik dus ook, heb al weken echt best wel wat weken elke keer tevee ...
Ooh krampen ook? Ik zou toch wel richting huis gaan dan hahaha je weet maar nooit, hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en dat je je kleintje snel bij je mag hebben
één maand geleden
Hier 40+3 en vandaag 2 keer deel van slijmprop verloren met een beetje bloed.Wel wat krampen hier en daar. 🤞🏻 verloskundige zei dat het niet perse wat zegt maar nog niet eerder gehad en aangezien ik dit termijn heb misschien toch?
één maand geleden
Ik heb alleen heftige hoofdpijn, + harde buiken. Inmiddels bijna in Nederland gelukkig dus voelt het fijn om toch hoe dan ook in de buurt te kunnen bevallen. Voelde me afgelopen dagen okey, dus mijn man bedacht zich om last minute even een uitje te plannen, en precies vandaag… maar voor nu buiten harde buiken geen verdere weeën of iets. Dus ben benieuwd. Morgen vind ik ook prima🤣