41 Reacties

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Vanochtend had ik wel krampen op dat moment, sindsdien enkel harde buik &am ...
Ooh, nouja, het kan nog komen!

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Enn? Is het bij jou al wat voorgezet?
Hier verlies ik nog steeds gedeeltes slijmproppen met beetje bloed vandaag. Nog steeds krampen alleen niet om de 5 minuten. Eerder om de 10/15 minuten gemiddeld. En bij jou?

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Ooh, nouja, het kan nog komen!
Ja precies mag nog wel even wachten hoor, heb parcetomol genomen dan heb ik tenminste de kracht. Is mijn eerste bevalling dus weet ook totaal niet in hoe erg ik het ga ervaren… 🤯

één maand geleden

Reactie op anoniem666

Hier verlies ik nog steeds gedeeltes slijmproppen met beetje bloed vandaag. ...
Ik heb erna nog een inlegkruisje met bruin/roze bloedverlies weggegooid, daarna niet meer. Dus sinds onngeveer 12 uur geen bloedverlies meer. Wel lichte buikpijn maar niet dat ik denk van oh het begint nu, want iedereen zegt dat verschil merk je wel.

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Ja precies mag nog wel even wachten hoor, heb parcetomol genomen dan heb ik ...
Het is mij heel erg meegevallen, misschien dat het jou ook wel meevalt 🥰

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Het is mij heel erg meegevallen, misschien dat het jou ook wel meevalt 🥰
Hoop het ook echt! Hoelang duurde het bij jou in totaal? + knip/scheur etc.?

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Hoop het ook echt! Hoelang duurde het bij jou in totaal? + knip/scheur etc. ...
07.30 uur braken mn vliezen (meconium houdend). 09.00 uur eerste weeën. 12.38 uit is Dex geboren. Was in 5 min van 7cm naar 10cm gegaan en 14 min geperst. Geen scheuren en/of knip gehad en geen medicatie. Helaas naderhand wel 1.5 liter bloedverlies gehad, maar de bevalling zelf was top!

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

07.30 uur braken mn vliezen (meconium houdend). 09.00 uur eerste weeën. 12. ...
Ogh wat fijn!! Hoop echt op hetzelfde. Had je nog iets van frambozenbladthee etc. Gedronken ? Of iets anders wat effect zou kunnen hebben. Geniet van je kleintje igg 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Ogh wat fijn!! Hoop echt op hetzelfde. Had je nog iets van frambozenbladthe ...
Jaa ik heb frambozen blad thee gedronken vanaf week 36 en ik kreeg een potje waar ik aan ruiken moest van de verloskundige, heb daar wel een topic over geopend haha

één maand geleden

Ik verloor mijn slijmprop in delen binnen twee dagen. Op de derde dag braken mijn vliezen en zeven uur later is de kleine geboren.

één maand geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Jaa ik heb frambozen blad thee gedronken vanaf week 36 en ik kreeg een potj ...
Hoe heet die topic ben benieuwd haha!

één maand geleden

Reactie op sgok24

Ik verloor mijn slijmprop in delen binnen twee dagen. Op de derde dag brake ...
Aaaah geniet van je kleintje, ik begin langzamerhand wel wat meer krampen te krijgen.

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Hoe heet die topic ben benieuwd haha!
Mn app reageert slecht, misschien dat je het via mijn profiel vinden kunt? Het had een gekke naam, vandaar dat ik het niet onthouden heb 😂🤭

één maand geleden

Bij mij verloor ik hem in het einde van de middag, daarna een avond en nacht en de volgende dag weeën gehad en toen is ze 's nachts geboren ♥️

één maand geleden

Week28 verloor ik de slijmprop met bloed en de kleine heeft nog tot 39+2 in mn buik gezeten en toen de weeen op gang waren verloor ik mn slijmprop om 04:45 uur & om 05:30 uur waren mijn vliezen gebroken en de volgende avond is de kleine geboren! Slijmprop zegt weinig over starten bevalling is mogelijk maar om jezelf teleurstelling te voorkomen ...is bij iedereen anders...het kan dat bevalling start maar hoeft totaal nog niet....geen pijl op te trekken hoor

één maand geleden

Even update, gister de hele dag wel met lichte weeën volgehouden, in de nacht rond 12 langsgeweest voor een ctg, daar was al wel een begin met regelmaat te zien. Enkel de verloskundige vond ik zelf niet fijn, ik zat daar met pijn en zij gaf een hele uitleg van het verschil tussen weeen en pijn, en bleeeeef maar doorpraten. Terwijl ik op de pijn focuste. Maar ik was ook zo moe, dat zag ze zelf ook aan mij. Toen alsnog naar huis gekomen om even te proberen slapen, en te rusten. Nu heb ik wel meer weeën en die kan ik ook timen. Maar twijfel nu wanneer ik richting het ziekenhuis zal gaan.. moet medisch bevallen, alleen denk van ja als ik zoveel hoofdpijn krijg dan kan ik ze net zo goed eerst thuis onder de douche opvangen.

één maand geleden

Ik heb nu ongeveer om de 3 min een wee van 50 sec ongeveer..

één maand geleden

Reactie op romy19956

Bij mij verloor ik hem in het einde van de middag, daarna een avond en nach ...
Hopen dat het vandaag ook mij bij mij voortzet. Gister ochtend rond 9 als eerst verloren, en tot nu toe elke keer wel wat meer verloren. Nu met een elektrische warmte deken in bed, straks even douchen & voorbereiden 🥵

20 dagen geleden

Hebben ze dat niet gezegd...wanneer je moet bellen? Om de 5 min een uur lang of anders....dat denk ook bij iedereen anders...heb de verloskundige dit niet gezegd?! Of het zhk?

20 dagen geleden

Reactie op Inayaaa20

Hopen dat het vandaag ook mij bij mij voortzet. Gister ochtend rond 9 als e ...
Bij mij hielp douchen erg goed! Sterkte