6 Reacties

20 uur geleden

Ik heb ook een paar keer een doorbraakbloeding gehad met de minipil. Leek echt op een normale cyclus…3maanden op rij zoals een normale cyclus uit zag. Ik heb de huisarts gebeld: de minipil is een erg lichte pil…erg onbetrouwbaar ook(kreeg ik te horen…lekker dan). Ze raadde me aan om met de borstvoeding te stoppen. Dat heb ik uiteraard niet gedaan. En nu is weer “normaal”. Anders even contact opnemen met de huisarts.

15 uur geleden

Reactie op Mieke2385

Ik heb ook een paar keer een doorbraakbloeding gehad met de minipil. Leek e ...
Hoelang duurde de menstruatie bij jou?

13 uur geleden

Slik je deze mini pil eigelijk ook door nadat je dus geen borstvoeding meer geeft ? Heb daar nooit bij stil gestaan ben al die tijd nog niet ongesteld en ik denk dat de borst voeding nu wel volledig weg is.

7 uur geleden

Reactie op Joan_x

Slik je deze mini pil eigelijk ook door nadat je dus geen borstvoeding meer ...
Ik geef nog wel borstvoeding maar vraag me af wat er nog uit komt. Haha! Dus misschien is het inderdaad mijn eerste ongesteldheid. Ja ik slik inderdaad de mini-pil door.

3 uur geleden

Reactie op Anne0961

Hoelang duurde de menstruatie bij jou?
De eerste keer was het bijna twee weken met afwisselende hevigheid. De twee keren daarna was het 3-4 dagen. Nu deze maand weer niks. De huisarts benoemde het als doorbraakbloeding. Maar het leek echt op een menstruatie met cyclus 🤷🏻‍♀️

1 uur geleden

Reactie op Mieke2385

De eerste keer was het bijna twee weken met afwisselende hevigheid. De twee ...
Nou ik herken een doorbraabloeding als heel licht en een paar dagen. Dit is echt precies het gevoel van een menstruatie.