Ha lieve mama's,
Ik heb sinds vorige week donderdag bloedverlies en het lijkt maar niet over te willen gaan.
Soms is het wat donkerrood en denk ik dat het stopt maar toch is het daarna weer helder van kleur.
Ik slik de mini-pil en een spotting mag maar maximaal 3 dagen duren.
Er zitten soms kleine stolsels bij.
Ik geef nog maar 1 keer borstvoeding per dag en wellicht is dit mijn eerste menstruatie weer? Of misschien hormonale verandering?Terwijl menstruatie eigenlijk niet kan met de mini-pil...
Als het zo lang aanhoudt dan wordt je toch bang voor iets geks in je baarmoeder/baarmoedermond.
Ik heb ook een paar keer een doorbraakbloeding gehad met de minipil. Leek echt op een normale cyclus…3maanden op rij zoals een normale cyclus uit zag.
Ik heb de huisarts gebeld: de minipil is een erg lichte pil…erg onbetrouwbaar ook(kreeg ik te horen…lekker dan). Ze raadde me aan om met de borstvoeding te stoppen. Dat heb ik uiteraard niet gedaan. En nu is weer “normaal”.
Anders even contact opnemen met de huisarts.
Slik je deze mini pil eigelijk ook door nadat je dus geen borstvoeding meer geeft ? Heb daar nooit bij stil gestaan ben al die tijd nog niet ongesteld en ik denk dat de borst voeding nu wel volledig weg is.
Slik je deze mini pil eigelijk ook door nadat je dus geen borstvoeding meer ...
Ik geef nog wel borstvoeding maar vraag me af wat er nog uit komt. Haha! Dus misschien is het inderdaad mijn eerste ongesteldheid. Ja ik slik inderdaad de mini-pil door.
De eerste keer was het bijna twee weken met afwisselende hevigheid. De twee keren daarna was het 3-4 dagen.
Nu deze maand weer niks.
De huisarts benoemde het als doorbraakbloeding. Maar het leek echt op een menstruatie met cyclus 🤷🏻‍♀️