23 Reacties
vorig jaar
Bobby!
Bobbi vind ik meer voor de meisjesvariant. En bobbie meer een speelgoednaam haha
vorig jaar
Moet gelijk aan Bobbi de beer denken 馃 ik zou daarom niet voor deze schrijfwijze kiezen.. dus Bobbie of Bobby dan 馃槵
vorig jaar
Reactie op Pluim
Dit inderdaad. Dan ben je flexibel: je hebt een naam die past bij een volwa ...
Bob is niet onze keuze
vorig jaar
Reactie op Krissieeeee
Bob is niet onze keuze
Dan valt dat af inderdaad. Accepteer je het wel als hij zichzelf later Bob gaat noemen?
Ik had een jongen in de klas op de basisschool, zodra hij naar de middelbare school ging noemde hij zichzelf Bob, omdat hij Bobby te kinderachtig vond. Dus je moet er wel rekening mee houden dat je zoon op een gegeven moment de volwassene variant van zijn naam gaat gebruiken en jullie gaat vragen dat ook te doen
vorig jaar
Mijn man heet Robbie en sommige mensen noemen hem Rob. Vindt ie verschrikkelijk want hij heet Robbie. Dus dat er een "volwassen" variant op zou komen zou ik niet als argument meenemen maar dat is onze mening.
Ons dochtertje heet trouwens Bobbi (jaja lekker verwarrend af en toe maar we vonden Bobbi een te leuke naam haha). Dus dat vind ik inderdaad ook een meisjes variant.
vorig jaar
Reactie op Pluim
Dan valt dat af inderdaad. Accepteer je het wel als hij zichzelf later Bob ...
Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is.. wij hebben daar geen probleem mee maar vinden de naam Bobby leuker
vorig jaar
Reactie op Pluim
Dan valt dat af inderdaad. Accepteer je het wel als hij zichzelf later Bob ...
Ik heet Kirsten en er is ook niemand die mij kent die me Kirsten noemt.. altijd kirs of kir en mijn man heet Harry ook niemand die hem Harry noemt maar altijd is het Har.. ik denk dat je dat bij elke naam wel houdt die af te korten is.
vorig jaar
Wij krijgen ook een zoontje en gaan voor Charlie! Kennen ook een man van 70 jaar die zo heet, dus zijn er aan gewend. En als ie zn eigen naam echt te kinderachtig vindt (馃槀馃槀) mag hij zichzelf ook bij wijze van spreken Charles Hendriks XII gaan noemen, maakt ons niet uit! ;-) Zou idd voor Bobby of Bobbie gaan. Leuk!馃┑
vorig jaar
Reactie op sophie1606
Wij krijgen ook een zoontje en gaan voor Charlie! Kennen ook een man van 70 ...
Hahaha ik moet erg om je lachen! Geweldig! 馃┑ Charlie vind ik ook fantastisch