20 Reacties

2 jaar geleden

Ja dit heb ik ook! Mijn hele buik is boller, niet alleen een bolletje aan de onderkant. Misschien omdat je darmen etc. Ook naar boven verplaatsen?

2 jaar geleden

Reactie op an dreams

Ja dit heb ik ook! Mijn hele buik is boller, niet alleen een bolletje aan d ...
Ja dat is wat ik ook denk nu indd. Blijft een gekke gewaarwording

2 jaar geleden

Zooo zei het vanochtend nog tegen mijn vent. Ik heb alles boven mijn navel zitten en vroeg mij ook af of het wel goed ging🙈

2 jaar geleden

Ik ben trouwens ook wel 65 kilo afgevallen afgelopen 2 jaar, wellicht hebben we daardoor meer ruimte dat alles sneller op een andere plek schiet?

2 jaar geleden

Reactie op Nikc

Ik ben trouwens ook wel 65 kilo afgevallen afgelopen 2 jaar, wellicht hebbe ...
Ja ik ook 50kg 3.5 jaar geleden

2 jaar geleden

Ik ben heel smal en klein gebouwd en nu ook 18 weken, bij mij werd mijn “maag” ook snel zo, ik denk idd dat het door de darmen komt. Heb je die plaatjes of filmpjes gezien waarbij je ziet hoe alles verschuift naarmate je baarmoeder groeit?

2 jaar geleden

Reactie op finniesmama

Ik ben heel smal en klein gebouwd en nu ook 18 weken, bij mij werd mijn “ma ...
Nee eigenlijk niet. Waar kan ik dat vinden? :) Ik ben indd ook klein 158cm, niet perse heel smal, gemiddeld denk ik!

2 jaar geleden

Er staat op baby24 ergens een voorbeeld over. Dat is dan je maag die naar boven wordt gedrukt als die in de ochtend weer plat is

2 jaar geleden

Deze bedoelde ik

2 jaar geleden

Ik heb dit ook. Van de bovenkant zie ik er echt heel zwanger uit, en dan loopt ie ‘recht’ naar beneden. Ook bij mn navel heb ik zo’n ‘ inham ‘ ik heb al wel een hele dikke buik maar voelt niet als een mooie zwangere buik. Onzin, maar ben er beet onzeker over. Voorheen droeg ik nog panty’s en werd alles mooi in vorm gebracht daardoor. Maar nu ik die niet meer draag durf ik geen strakke dingen meer te dragen omdat het voor mn gevoel lijkt alsof ik gewoon een dikke buik heb van het eten 😓

2 jaar geleden

Reactie op Al1998

Ik heb dit ook. Van de bovenkant zie ik er echt heel zwanger uit, en dan lo ...
Ja herkenbaar. Bij mij is t van boven ook een kei mooi bolletje. En in kleding vooral zwangerschapsbroeken is t ook prima, maar zonder.. drama haha

2 jaar geleden

Nee eigenlijk niet. Waar kan ik dat vinden? :) Ik ben indd ook klein 158cm ...
Ja goede vraag. Ik zie t steeds voorbij komen op instagram. Van die animaties waarin je dan ziet hoe de baby groeit en alles omhoog gedrukt wordt.. je darmen zitten letterlijk tegen je maag ipv laag in je buik..

2 jaar geleden

Reactie op finniesmama

Ja goede vraag. Ik zie t steeds voorbij komen op instagram. Van die animati ...
Ik ga eens Googlen

2 jaar geleden

Ja ik heb hetzelfde! Alsof ik een dikke maag heb al die tijd. Ben normaal vrij slank van mijzelf en dacht idd de baby zit toch laag? Maar denk dat je maag en darmen toch omhoog gedrukt worden door de groeiende baarmoeder(:

2 jaar geleden

Reactie op Doryy

Ja ik heb hetzelfde! Alsof ik een dikke maag heb al die tijd. Ben normaal ...
Ja inderdaad. Alsof die ineens megs uitzet. Ik ga nog eens navragen bij de vk.maar het stelt me gerust dat meerderen dit hebben

2 jaar geleden

Jaaa dit bedoelde ik, bizar he?!

2 jaar geleden

Reactie op finniesmama

Jaaa dit bedoelde ik, bizar he?!
Ja inderdaad!!

2 jaar geleden

Ik ben vanochtend even bij de verloskundige geweest voor hartjesspreekuur. Alles goed gelukkig! Maar meteen even gevraagd. Ze gaf aan dat het inderdaad komt doordat (voornamelijk) de darmen naar boven worden gedrukt. Het is dus niks geks om ons zorgen over te maken en langzamerhand wordt de rest ook boller als het goed is! 🩵

2 jaar geleden

Fijn dat je dit deelt want ik heb dit ook zo en ik was al bang dat ik daar zoveel was aangekomen. Eigenlijk een hele logische verklaring!