Onze dochter is nu 2 weken oud. Ze is via een keizersnede ter wereld gekomen. Een fijn poppetje wat niet veel bij te zetten heeft.
Gelukkig kwam mijn borstvoeding direct op gang!
In de kraamweek stagneerde haar groei en kwam ze niet verder. Dmv nakolven en voedingen kolven en met fles geven kwam ze toch weer aan.
Nu kolf ik en geef ik borstvoeding om de andere voeding. Ik kolf nooit meer dan 100 ml.
Ze is vaak niet verzadigd na deze 100 ml.
Aanhappen aan de borst vind ze heel ingewikkeld en kan ze wel 5 minuten mee bezig zijn. Dit kost haar enorm veel energie en red ze het niet om 2 borsten goed leeg te drinken. Ze valt steeds in slaap.
Inmiddels komt ze regelmatig tussen de voedingen door dat ze honger heeft. Mijn tepels kunnen het niet meer aan. Vanaf Morgen is mijn man weer aan het werk en ben ik alleen de hele dag .
Ik ben kapot inmiddels, zo ontzettend moe. Het herstel van de keizersnede valt me zwaar en dat het voeden niet lekker loopt ook.
Ik twijfel of ik door moet zetten met borstvoeding, over moet gaan op fulltime kolven of helemaal stoppen en overstappen op flesvoeding. Laatste heeft niet mijn voorkeur.
Een lactatiedeskundige inschakelen in helaas echt te kostbaar.
Wie heeft er een advies voor mij?