2 Reacties

13 dagen geleden

Ja ik! In 2015 een borstverkleining gehad. Ik kan ook borstvoeding geven, maar moet ook kunstvoeding bij. Ik heb een kolfconsult bij een lactatiekundige gedaan zodat je tussendoor het meeste uit je borsten krijgt en je productie stimuleert. Ik heb haar ook mee laten kijken op hoe hij aanhapt, dat maakt ook echt uit. Daarnaast heb ik bij de huisarts om domperidon gevraagd. Dat stimuleert je melkproductie ook. Wees inderdaad vooral trots op je lijf dat je überhaupt borstvoeding kan geven. Dat is echt knap! Ik moet dat af en toe tegen mezelf zeggen als het een dagje wat minder gaat :) Stuur gerust een vriendschapsverzoek als je verder wilt praten.

13 dagen geleden

Geen borstverkleining gehad maar zelf best bescheiden borsten (net aan een volle B cup) en hier het zelfde schuitje ik gebruik zelf domperidon en boezemvriendjes (fenegriek en gezegende distel suppelement) aangezien ik ook bij moet voeden met fles voeding en vaak 3 a 4x moet kolven voor ik een volledige voeding heb voor de kleine snap ik je gevoel!