607 Reacties
één maand geleden
Reactie op heleentje1992
Ik heb deze:
https://www.amazon.nl/Koala-Babycare-tepelbekers-trilaminaat- ...
Wat een goede tip! Dit lijkt mij ook wel iets voor mij. Hoe weet je welke maat je moet hebben?
één maand geleden
Reactie op Happymealtje
Wat een goede tip! Dit lijkt mij ook wel iets voor mij. Hoe weet je welke m ...
Even je tepel en tepelhof opmeten en omrekenen naar inches. De afmetingen staan tussen de fotos in de link die ik stuurde!
één maand geleden
Reactie op heleentje1992
Even je tepel en tepelhof opmeten en omrekenen naar inches. De afmetingen s ...
Top! Ik ga ze morgen direct bestellen. Mevrouw ligt al een uur te drinken en mijn tepels doen zoooon pijn. Gelukkig voed ik met 1 kant per keer zodat er iets meer hersteltijd is
één maand geleden
Beeb heeft net bijna een uur aan de borst gelegen en meldt zich een half uur later alweer. Is dit normaal?😱😂
één maand geleden
Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen de nachtvoedingen? En meldt jullie kleintje zichzelf? Mijn dochter meldt zich meestal niet zelf dus ik zet een wekker zodat ze ‘s nachts wel iedere 3-4 uur gevoed wordt.
één maand geleden
Reactie op Mushu24
S nachts doe ik 4 uur tussen de voedingen, meneer drinkt erg goed, maar ook ...
Reken je dan die vier uur vanaf de eerste keer aanleggen of pas vanaf dat hij klaar is?
één maand geleden
Reactie op Silke24
Heeft iemand een goede tip voor die plastic bewaarzakjes voor in de vriezer ...
Gemiddeld verschillen de prijzen tussen de merken niet heel veel. Ik heb zelf met een jaar kolven 2 verpakkingen van medela nodig gehad dus het is niet een kostenpost die je steeds terugkrijgt.
één maand geleden
Reactie op Happymealtje
Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen de nachtvoedingen? En meldt jullie kl ...
Ik doe s nachts 1 keer 4 uur er tussen laten (geteld vanaf start laatste voeding) en daarna weer 3 uur. Ik zet wel telkens mn wekker, de ene keer komt ze zelf en de andere keer maak ik dr wakker. Zolang ze nog niet terug op geboorte gewicht hou ik dit aan voor s nachts. Hopelijk kan ik het daarna los laten s nachts.
één maand geleden
Reactie op Happymealtje
Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen de nachtvoedingen? En meldt jullie kl ...
Na een dag of 10 ben ik gestopt met wekkers zetten, daarvoor deed ik max 4 uur ertussen.
Nu komt ze zelf en ze heeft er 's nachts wel eens 5 uur tussen gelaten maar normaal gesproken is het 3 a 3,5 uur.
één maand geleden
Reactie op Silke24
Heb je genoeg ruimte in de vriezer? Anders zou je ook flesjes kunnen overwegen. Die zijn een stuk goedkoper
één maand geleden
Reactie op Westlandse92
Ik doe s nachts 1 keer 4 uur er tussen laten (geteld vanaf start laatste v ...
Jaa dit doen wij dus ook, maar soms is ze echt 1,5 uur bezig. Dan begint zowat de volgende voeding alweer 😅
één maand geleden
Reactie op AU3🤍
Hoe maak jij haar wakker? Mijn zoontje is zon vaste slaper het duurt soms f ...
Hier duurt dat ook best even. We doen het mutsje af en de sokken uit. Dat helpt goed maar na een tijdje valt ze weer in slaap. Dan gaan we haar verschonen zodat ze weer wakker wordt.
één maand geleden
Reactie op heleentje1992
Na een dag of 10 ben ik gestopt met wekkers zetten, daarvoor deed ik max 4 ...
Wat fijn! Ik sliep laatst door de wekker heen en toen werd het dus ook vijf uur. Ik schrok zelf wakker dus het was niet eens de kleine. Ik blijf voorlopig nog even die wekkers maar gewoon zetten
één maand geleden
Reactie op AU3🤍
Hoe maak jij haar wakker? Mijn zoontje is zon vaste slaper het duurt soms f ...
Wij doen eerst haar luier verschonen want daar heeft ze een hekel aan en laat dat dan heel duidelijk merken.. Dan is ze wel echt wakker (en ik ook😅)
één maand geleden
Reactie op Silke24
Ik zag dat ze ze ook online bij de lidl hebben
https://www.lidl.nl/p/lupilu-herbruikbare-knijpzakjes-moedermelkzakjes-bewaarbekerset-voor-moedermelk-melkpoederblikjes/p100377438?utm_source=meta&utm_medium=paid_social&mktc=social&utm_campaign=social-p_dynpros_base-all_notset_ao_shop_nf_sl_ao_p-meta&utm_content=all_broad_nl.carousel_v1&utm_term=ad-120203341792780052&utm_id=120203341792610052&fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMAABHf-fTDTl7jVhrBse_YyYtfRbmwB8f2lCb8myp_8houqslluX6VxXZiHpcg_aem_qRFh1s6AQ7Ca5Uqq8I37QQ