9 Reacties

vorige week

Heey dames, Ik geef nu al 15 maanden borstvoeding. Toen ons dochtertje ongeveer 8 maanden oud was begon ik met menstrueren, alleen sindsdien is het nauwelijks meer gestopt. Ik bloed nu +- al 7 maanden. Wat kan ik er aan doen dat het stopt. Er is niks geks gevonden via echo. Doktoren willen er zelf niks aan doen

vorige week

Hier 14 maanden nu 馃コ Ik ben denk ik na 2 maanden weer ongesteld geworden, maar bloed wel langer dan ik gewend ben. Gynacoloog zij dat dat kan komen doordat er bloed achter de keizersnee wond blijft zitten. Maar vind het een beetje gek verhaal, ik bloed ook echt veel meer.

vorige week

Reactie op TrotseMoederVan1

Heey dames, Ik geef nu al 15 maanden borstvoeding. Toen ons dochtertje on ...
Nou dat vind ik echt heel gek. Is het een optie om een secondopinion ergens te doen?

vorige week

Hier hetzelfde. Zou naar een andere gynaecoloog gaan. Bij hevig bloedverlies kan je medicatie krijgen, maar verder heb je een keuzekaart waarbij de minder ingrijpende optie bestaat uit anticonceptie met hormonen en mocht dat niet werken kan er nog worden gekeken naar een ander soort of toevoeging van medicatie. Als dat niet werkt praat je over ingrepen die een toekomstige zwangerschap niet meer mogelijk maken. Ik heb veel te dik baarmoederslijmvlies en ze houden nu na de spiraal in de gaten of dit dunner wordt (gelukkig wel) en het lijkt te werken. Nog niet helemaal zoals verwacht, maar het is een stijgende lijn. Laat ook je ijzer controleren. Die is waarschijnlijk nu ook te laag. Via de apotheek kan je dan tabletten krijgen die je niet bij een drogist kan halen.

vorige week

Reactie op newmommy馃槏

Hier hetzelfde. Zou naar een andere gynaecoloog gaan. Bij hevig bloedverlie ...
Ze zeggen dat dat niet kan als je borstvoeding geef en omdat we graag een 2e willen. Bij mij zag het baanmoederslijmvlies er normaal uit. Ik ben een paar keer geprikt nu al op ijzer, dat is helemaal op orde gelukkig. Ik eet erg ijzerrijk voedsel vanwege dit.

vorige week

Ze zeggen dat dat niet kan als je borstvoeding geef en omdat we graag een 2 ...
Die medicatie kan wel met borstvoeding (dat was wel een zoekklus voor de apotheker weet ik nog). Pil en spiraal kan natuurlijk tot je weer wil proberen. Andere opties zijn er helaas niet als je nog een kinderwens hebt.

vorige week

Reactie op newmommy馃槏

Die medicatie kan wel met borstvoeding (dat was wel een zoekklus voor de ap ...
Weet je toevallig nog welke medicatie dat is? De pil hebben ze dan wel gezegd, alleen reageer er heel slecht op helaas馃様

vorige week

Weet je toevallig nog welke medicatie dat is? De pil hebben ze dan wel geze ...
Echt geen idee meer. De pil en ik gaan ook niet goed samen. De spiraal is bij mij gelukkig ok茅. Misschien dat een andere vorm wel wil (je hebt ook een prikpil, nuvaring etc)? Ik zou echt eens informeren wat er wel kan, want hier ben je ook wel klaar mee lijkt mij (plus de vraag natuurlijk in hoeverre dit een toekomstige zwangerschap in de weg staat)

5 dagen geleden

Gek he. Ik ben ongesteld geworden na 10maanden en sinds dien om de week. Volgende week naar de gynaecoloog. Ook omdat ik eerder een afwijkend uitstrijkje heb gehad. Ik hoop dat er niets geks uitkomt