4 Reacties

13 uur geleden

Wij deden met onze eerste rond de 6/7 weken toen merkte ik ook dat ze steeds beter zelf in slaap kon vallen en beneden te veel lawaai was om een goed slaapje te doen. Gewoon begonnen met 1 slaapje boven en steeds meer uitbouwen naar alle slaapjes boven

13 uur geleden

Toevallig gisteren ( ze is nu 7 weken) begonnen met laten slapen in haar bedje overdag. Ik haal haar rond 09:30 uit bed, verschoon en voed en ga dan even knuffelen/spelen / zelfstandig spelen in box tot een uur of 12:00/ 12:30 en dan verschoon en voed ik haar weer en dan naar bed voor de middagdutje en dan komt ze rond 14:30/15:00 weer, soms dan is dit dutje in de kinderwagen ivm een wandeling buiten. Bij thuiskomst als ze slaapt gewoon in kinderwagen dan en dan rond 18:00 is het vaak kleine dutjes tot 21:30/22:00 (laatste voeding, inbakeren en naar bed)

12 uur geleden

Wij zijn daar al heel snel mee begonnen, rond de 3 weken. Mijn zoontje kan in de box niet in slaap vallen, daar is teveel afleiding en dan blijft hij rondkijken. In het begin was dit wel regelmatig op en neer naar boven om hem te troosten. Daarbij probeerde ik hem niet uit bed te tillen, maar over het buikje aaien, tegen hem praten en de oogjes dicht aaien. Als ik merkte dat ik hem niet meer kan troosten als hij blijft liggen dan tilde ik hem eruit en probeerde ik het een paar minuten later gewoon opnieuw.

Reactie op Charissa137

Toevallig gisteren ( ze is nu 7 weken) begonnen met laten slapen in haar be ...
Ah dat is fijn. En ook dat ze sochtends om 9:30u uit bed komt. Ik moet mijn zoontje wel rond 7:00u eruit halen en voeden want mijn dochter moet naar school. Ik ga ermee aan de slag en anders eerst alleen in de ochtend proberen.