Hallo lieve mensen,
Er is iets waar ik maar erg mee blijf zitten, nog geen 4 dagen na mijn bevalling belde mijn schoonmoeder mij boos op, met de vraag wat ik tegen haar heb, en of ik een keer wil stoppen met het geroddel over iedereen?!
Ik vroeg haar gelijk op de man af, over wie ik dan wel allemaal niet zou roddelen, hier kwam een behoorlijk lijstje uit.. (waar niks van waar is) ik had alleen gezegd tegen mijn zwager, dat ik het jammer vond, dat mijn schoonmoeder door ziekte, onze kleine man nog niet had kunnen zien.
(Niks negatiefs volgens mij)
Dit riedeltje van haar aan de telefoon ging een half uur door, met alleen maar dingen die ik fout doet, met m’n zoontje van 1,5, mijn man, in m’n zwangerschap en naar haar en m’n schoonvader toe..
Het was vooral een half uur wat erg kwetsend is geweest, je bent net 4 dagen PP, en je schoonmoeder maakt je uit voor alles en nog wat. Ik heb tegen haar gezegd dat het mij beter lijkt, dat ik haar voorlopig even niet meer zal zien maar dat ik niet haar de kleinkinderen zal ontnemen, en dat ik de keus bij mijn man leg, of die wel of niet komt met hun.
Nu heeft mijn schoonmoeder, na bijna 4 weken, haar kleinzoon nog niet gezien, en vertikt mijn man het om langs te gaan..
Ik zit nu erg in dubio, ik wil niet dat mijn schoonmoeder haar kleinkinderen niet ziet, maar m’n man is nog steeds zo boos omdat ze mij zo heeft neer gezet (Oja het was maar een bevalling wat ik net achter de rug had, waar doe ik moeilijk over dat is zo weer over, wat zij heeft niet).. maar goed, ik wil nu toch het liefst vandaag nog, daar heen rijden, zodat ze haar kleinkinderen ziet, maar vooral omdat ik niet de boze schoondochter wilt zijn, die haar kleinkinderen bij haar weg houd..
Wat zouden jullie doen?