9 Reacties
één maand geleden
Niet perse indalingsweeen denk ik, maar wel veroorzaakt door het indalen en je bekken die door het hoofdje meer open gaan staan? Misschien dat dat ook weer harde buiken triggeren?
één maand geleden
Reactie op Hagedoornbaby
Niet perse indalingsweeen denk ik, maar wel veroorzaakt door het indalen en ...
Nee indalingsweeen indd niet meer, ligt al helemaal beneden. Bedoelde mee van, die krampen voelde zo anders dan wat ik nu voel dus vraag me af of t mijn baarmoeder dan wel is ofzo? Heel vaag hahah
Ik wacht t wel af, nog even volhouden🙈
één maand geleden
Reactie op Dwml
Nee indalingsweeen indd niet meer, ligt al helemaal beneden. Bedoelde mee v ...
Vervelend he? Dat gewacht.. elke keer je afvragen of het begint. Even volhouden nog
één maand geleden
Klinkt een beetje als de pijn die ik af en toe heb. Bij mij zijn het mijn darmen die mijn buik en baarmoeder irriteren. Kan soms in bed niet bewegen van de pijn. Zodra ik naar de wc ben geweest is het weg
één maand geleden
Reactie op Dwml
Jaaa lijkt er indd op! Voelt soms meer als darmkrampen indd. Jij ook succes ...
Ik heb er zelfs een keer de verloskundige voor gebeld middenin de nacht 😂 en die zei meteen: klinkt als een darm. Haha. Heftige pijn hoor! Laatste loodjes 💪
één maand geleden
Bij mij hielp het om een video op te zoeken hoe je moet draaien in bed. Doordat ik nu steeds mijn benen in de goede positie heb, doet het geen zeer meer. Ook staat het bed nu op klossen wat, tegen mijn verwachting in, ontzettend helpt.
Maargoed, dit is denk ik alleen voor als het om bandenpijn gaat of pijn door het draaien.