7 Reacties
12 dagen geleden
Meestal is dat een reactie op de draad. De draad is een vreemd voorwerp en je lichaam reageert daarop. Gebeurd meestal pas na een paar dagen en nooit direct. Dat is niet per se een infectie. Die reactie kan op iedere laag van spieren/ huid voorkomen en is vaak inderdaad niet zichtbaar langs buiten.
Ik zeg dit natuurlijk zonder het gezien te hebben, maar zo klinkt het voor mij. De draden lossen zichzelf op. Eens die weg zijn, zal ook de bult verdwijnen
12 dagen geleden
Ik heb 2 keizersnedes gehad, de laatste een maand geleden. Het klinkt voor mij heel normaal! Het duurt even voordat je litteken helemaal vlak is, zeker in het begin zijn bultjes en plooien heel normaal. Geef het de tijd, wie weet lost het zich vanzelf op (als het idd nog een hechting is bijvoorbeeld) en anders kan je met masseren ook veel bereiken. Ik zou wel even wachten met masseren, aangezien je kindje nog maar een week oud is. Mij werd geadviseerd na 6 weken te beginnen met masseren. Succes!
12 dagen geleden
Ik heb ook een verdikking gehad in het midden boven mijn wond. Mij is verteld dat dit komt door een klem die ze er op hebben gezet. Het is nu al minder geworden (3 weken geleden bevallen)
11 dagen geleden
Ik heb hetzelfde, maar dan bij het litteken van de knip. Heel mooi geheeld, netjes lijntje en aan het uiteinde een zelfde bult. Heel hard, doet pijn en inderdaad er omheen niet rood of iets. Ik moet er vandaag voor naar het ziekenhuis, omdat ik 6 weken geleden al bevallen ben. Zal dan vast horen wat het is en wat er moet gebeuren.