5 Reacties

7 maanden geleden

Wij hebben via lijstje.nl een lijst gemaakt met cadeautjes. Staan vooral speelgoed voor nu en boekjes op. Maar ook wat gepersonaliseerde spulletjes. Mensen kunnen op het linkje klikken en dan iets afstrepen als ze iets mee willen nemen. Je kan het uitzetten dat je ziet wat er weggehaald is zodat het toch een verrassing is. Wij hebben dit met onze babyshower ook gebruikt en was voor ons en mensen (die vroegen wat we graag zouden willen hebben) echt super makkelijk en fijn!

7 maanden geleden

Hierbij ons linkje: https://www.lijstje.nl/chloekoenejulianpaauwe Misschien kun je er iets van inspiratie uithalen :)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

7 maanden geleden

Tja… wij zitten aan de tweede, dus we hebben al heel veel. Maar inderdaad een bon voor Thuisbezorgd is wel heel fijn hoor

7 maanden geleden

Ik weet dat hier al een topic van is, misschien kun je daar op zoeken? Staan al veel leuke dingen in namelijk

7 maanden geleden

Ik kreeg deze tip al voor de babyshower! Ik heb een lijstje gemaakt, op lijstje.nl. Meer voor als mensen zelf niks kunnen bedenken. Daarnaast is het ook handig, doordat mensen cadeautjes af kunnen strepen en je dus niks dubbel krijgt:) Op mijn lijstje staan/stonden dingen als; een wikkeldeken, rammelaar, zachte blokken, boekjes, melkopwarmer, verschoonkussenhoes, dekentje, hoes voor voedingskussen (om er een nestje van te maken), speelgoed (ook tot voor iets ouder), activiteitenspeeltjes, berenpakje, boxspiraal, puckababy slaapzak, tripp trap, boxkleed. Veel hebben we nu al, maar soms is bijvoorbeeld een deken extra altijd leuk/makkelijk haha.