11 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben de Kinderkraft Bea 2-in-1! Vinden hem erg fijn tot nu toe!

19 dagen geleden

Wij hebben de Chipolino Sweet Dreams en vinden hem top, ondertussen de derde ronde dat hij in de smaak valt :-)

18 dagen geleden

Wij hebben een Snuzpod. Ik ben er erg blij mee. Lekker stevig, geborgen en past fijn naast ons bed. Evt kunnen we het wiegje nog oppakken en meenemen naar bv de woonkamer

18 dagen geleden

Wij hebben de maxi cosi iora air. Wij zijn niet echt tevreden, hij hangt als het bedje open staat scheef waardoor ons kindje naar 1 kant glijd. Nu hebben we de zijkant gesloten en is het iets minder maar nog steeds glijd ons kindje 1 kant op.

18 dagen geleden

Reactie op Vaiana2024

Wij hebben een Snuzpod. Ik ben er erg blij mee. Lekker stevig, geborgen en ...
Welke heb je, de studio? Hoe ging het monteren? En is deze makkelijk verstelbaar in hoogte? 🤗

18 dagen geleden

Reactie op Mamavanéén

Wij hebben de maxi cosi iora air. Wij zijn niet echt tevreden, hij hangt a ...
Ja dat had ik dus ook. Heb gebeld en ga hem terugsturen, krijg mijn geld terug. Zo jammer want verder voldeed deze aan al mijn wensen

18 dagen geleden

Wij hebben de Snuzpod 4, ben er heel blij mee! Echt een stevig ding, kan in reflux stand. Heb wel het idee dat het een redelijk kleine wieg is. Denk dat hij er bij ongeveer 5/6 maanden niet meer in past. Maar goed, hoop dat hij dan al lekker op zijn eigen kamertje slaapt.

18 dagen geleden

Wij hebben de co-sleeper van Novi baby - Kyan luxe. Ze slaapt er heel goed in. Hij is verrijdbaar en makkelijk in hoogte te verstellen, ook op reflux stand.

18 dagen geleden

Hoi ik zelf een co- sleeper met het merk snugglez kleur grijs! 2 x gebruikt...ik hoor elk geluidje dus onze zoon werd op zn eigen kamer gelegd...dat hebben papa en mama meer rust 😉 maar de co sleeper staat te koop op marktplaats. Als je meer wil weten...dan hoor ik graag van je...(of anderen die dit lezen ) De co-sleeper kan je op verschillende standen zetten naast je bed, ideaal om geluidjes te horen & bij bv!

18 dagen geleden

Hier de chicco next2me forever co-sleeper. Extra groot omdat ons 2e kindje er zo snel uitgroeide en e rond ogen niet aan toe was naar eigen kamer te gaan. Matrasje is heel erg hard daarom via internet een koudschuim matras besteld en verder op maat gesneden. Nu is het top. Ja het is een groot ding maar ben er wle blij mee

18 dagen geleden

Reactie op Celiie

Hier de chicco next2me forever co-sleeper. Extra groot omdat ons 2e kindje ...
Jeetje de autocorrect is actief vandaag. *en er nog niet aan toe was