7 Reacties

vorige maand

Ik volg even, mijn zoon is ook een ‘huilbaby’ en kan rondom veel huilen..

vorige maand

Ik zou toch een andere osteopaat op zoeken :), omgeving Rotterdam kan ik Lee Johnson aanraden! Even aangeven dat het om een baby gaat ;)

vorige maand

Reactie op LauraLove

Ik zou toch een andere osteopaat op zoeken :), omgeving Rotterdam kan ik Le ...
Mag ik vragen wat maakt dat je denkt dat een osteopaat dit kan oplossen?☺️ Meer uit nieuwsgierigheid aangezien we al veel naar de osteopaat geweest zijn en we ook echt verschil zagen

vorige maand

Hoi! Wij zijn ook geweest. Onze zoon had een extreme voorkeurshouding zowel de fysio als de osteopaat wisten niet meer wat ze konden doen qua therapie. Ik moet heel eerlijk zeggen je moet er wel voor openstaan. In mijn zoon zijn geval had het te maken met de snelheid van bevalling en kwam ze zonder dat ik er zelf iets over had verteld met de vraag of hij van een tweeling is. En heel vroeg met 6 weken dachten ze een tweeling te zien zien. Dit bleek week later toch te niet door te zetten. Maar met adviezen en 1 oefening ging het binnen 2 weken beter. Was ook zo verlopen als we niet naar craniosarcaal therapeut waren gegaan ik weet het niet. Maar je kunt altijd proberen.

vorige maand

Reactie op Konijntje1

Hoi! Wij zijn ook geweest. Onze zoon had een extreme voorkeurshouding zowe ...
Bedankt voor je reactie!! Fijn om te horen dat je een goede ervaring gehad hebt. Las op internet veel slechte verhalen vanuit kinderartsen over de bewegingen die zo’n therapeut maakt met de baby, herken je dat??

vorige maand

Reactie op Demive29

Mag ik vragen wat maakt dat je denkt dat een osteopaat dit kan oplossen?☺️ ...
Omdat een cranio sacraal therapeut eigenlijk een minder "zware" vorm van osteapatie gebruikt. In het geval van een goeie(!) Osteopaat. Dat is de rede dat ik het aan geef. Ik ben zelf dus bij Lee Johnson geweest zowel voor mezelf als voor onze kleine meid en vaak ook gesprekken met hem (uit interesse en omdat m'n vriend zelf fysio is) en niet elke Osteopaat gaat hetzelfde te werk ookal komen ze allemaal uit de basis cranio sacraal werken. :)

vorige maand

Reactie op Demive29

Bedankt voor je reactie!! Fijn om te horen dat je een goede ervaring gehad ...
Nee helemaal niet. Ik kan natuurlijk niet over andere therapeuten oordelen. Maar deze was juist heel zacht , bijna een soort handoplegging therapie.