93 Reacties

één maand geleden

“Gallery wall” met allemaal zelfgemaakte “kunstwerkjes” een foto van een echo, een van de zwangerschapsshoot en in het nu nog lege lijstje komt straks zijn geboortekaartje.

één maand geleden

Finito ✅ op aandringen van mijn man ga ik maar gelijk door om ook een boekje voor onze eigen baby te maken🤓 Die krijgt een bos/wolfjesthema🐺

één maand geleden

Samen met me moeder een baby nestje gemaakt 🥰

één maand geleden

En een teddy cape 🥰

één maand geleden

Zelf speenkoordjes gemaakt vandaag! Zo blij met het eindresultaat ☺️

één maand geleden

Reactie op Chloekoene

Zelf speenkoordjes gemaakt vandaag! Zo blij met het eindresultaat ☺️
Mooie kleurtjes!😍

één maand geleden

Wollen onderlegger gemaakt voor in de kinderwagen. Ik weet niet of ik de tip nou hier had gelezen of in een ander topic, maar gemaakt van een tweepersoons onderlegger die mijn schoonouders nog hadden liggen. Inmiddels ook eentje gemaakt voor de cosleeper en heb ook nog genoeg voor het ledikant en peuter bedje van onze dochter. Twijfel nog even of ik alles met biasband ga afwerken. Voor de co-sleeper gelokt en dit ging echt super snel maar wel echt wat minder netjes. Aan de andere kant zie je het niet liggen aangezien er een lakentje over heen gaat 😆

één maand geleden

Start van het wolfjes/bosthema boekje 🐺🌳🦌

één maand geleden

Boekje voor onze eigen knul nu ook klaar (pssssst, lief baby’tje, hoor je dat? Je mag komen!🥸😋)

één maand geleden

Tja, zolang hij zich niet aandient.. gaat het haken door 😅 Een lekker warme trui in de maak, in extra fijne merino superwash

één maand geleden

Het wordt bijna saai zo. Hoeveel haakprojectjes nog? ⏱️👀😮‍💨

20 dagen geleden

Geen haakprojectjes meer na het truitje (wel een diamond painting), en mag nu eindelijk de deken met naam (en inhoud) laten zien 😄